wouter1 Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Een paar vrienden van mij hebben ook gta sa en kunne wel biljaten in een bar maar ik kan het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Een paar vrienden van mij hebben ook gta sa en kunne wel biljaten in een bar maar ik kan het niet .....jaaah, maar ze zegen niet hoe je dat moet doen <_< , nou ga gewoon naar een bar(duh), zie je een pool tafel staan met een man er bij, nou ga gewoon tegen de pool tafel aan staan en druk driehoekje!, zo beter kan het niet uitgelecht worden :lol: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 ik weet het: ga met je rechter anologe stick naar voren of naar achteren om je keu te bewegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wouter1 Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 <_< er komt bijmij niks bij te staan als ik naar die pooltafel toe loop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinguin Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 OH ik wist helemaal niet dat je ook kon biljarten ga ik nu ff gelijk doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 <_< er komt bijmij niks bij te staan als ik naar die pooltafel toe loop staat er wel een man bij :rolleyes:? . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 OH ik wist helemaal niet dat je ook kon biljarten ga ik nu ff gelijk doen het kan in San Fiero in de bar tegen over de Dojo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 de bar heet volgens mij misty's? als ik het goed heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ducati_Babe Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 Ja, er moet een man bij staan. Je loopt gewoon op die man af en dus niet naar de pooltafel zelf en dan krijg je een kadertje in het scherm met verschillende opties. Als je 2 controllers inplugd kun je zelf een 2-player game poolen doen tegen je vriend(in) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foggy Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 kan je ook biljarten om geld?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ducati_Babe Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 Je kan zelfs enkel maar poolen om geld. Behalve in 2-player mode, dan levert het geen cent op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foggy Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 Mooi, ga ik dat eens proberen om geld te verdienen.... B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 Je kunt bijna elke bar gokken , dan loop je naar zoeen kerel die bij de biljart tafel staat en drukt op driehoekje , geld inleggen en winnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 ik kon maar 5$ inzetten is dat normaal??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ducati_Babe Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 Je kan het zien als "easy-money". Die gast kent nog het veschil niet tussen de voor-en achterkant van zijn keu. Je droogt hem zo af :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.