GekkieJ01 Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Deze missie heb ik gehaald maar waar is me volgende opdrachtgever ik heb trouwens van die huurmoordenaars nog steeds last Reageren
HerrieM Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Dat hangt ervanaf welke andere missies je al hebt gedaan. Je kunt nog missies hebben van JD O'Toole of Salvator Leone. Hoogst waarschijnlijk moet5 je gewoon even wachten op een telefoontje van Vincenzo, die je dan de missie The Portland Chainsaw Masquerade geeft. Ga hievoor buiten het savehouse staan en stap niet direct in een voertuig. Dan zal ja binnen een 20 seconde gebeld worden. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Over die huurmoordenaars kan ik het volgende vertellen. Zolang je op het eerste eiland bent, zul je helaas last hebben van die huurmoordenaars. Pas nadat je de missie Making Toni hebt voltooid van Salvatore Leone op het tweede eiland, zegt de moeder van Toni het contract op met die huurmoordenaars. Voor meer informatie verwijs ik je naar deze pagina van WikiGTA. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Maar ik kan de missie van jd niet doen deze> Don in 60 Seconds Weet iemand iets..... Greetz gekkieJ01 Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Ik denk dat dit komt omdat jij je Leone Outfit aanhebt. JD O'Toole is namelijk van de Sindacco's en Toni is van de Leone's. Toni en JD mogen natuurlijk niet worden met elkaar worden opgemerkt omdat ze van rivaliserende bendes zijn. Ik zou maar een andere Outfit aantrekken in plaats van je Leone outfit. Volgens de Missieoverzicht op WikiGTA zou je missie Don in 60 Seconds gewoon kunnen doen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Ik kan gta Lcs niet spelen want me spel is kapot er zit een kras op dus ga morgen naar de videoland want daar kan je het voor 4,- laten maken GReetz gekkieJ01 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Komt gta vice city storie's op de pc uit ,Want op de ps2 gaat ie f'cking snel kapot Reageren
Tunix Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 (bewerkt) Komt gta vice city storie's op de pc uit ,Want op de ps2 gaat ie f'cking snel kapot Nee, GTA Vice City Stories en Liberty City Stories zijn exclusieve Sony games. Ze kwamen dus alleen op de PSP en PS2 uit. Ik heb GTA LCS nu al sinds de zomervakantie op de PSP, en hij doet het nog steeds goed, dus op de PSP houdt 'ie het ook wel goed uit hoor Trouwens, je had een dubbelpost Bewerkt: 8 april 2007 door Tunix Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Komt iv dan wel op de pc? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Komt iv dan wel op de pc? Tot nu toe is er alleen maar bekend dat IV op de PS3 en de Xbox360 uikomt, maar zeer waarschijnlijk komt IV een half jaartje later op de PC uit, zo was het ook het geval bij o.a. San Andreas. Als je nog vragen hebt, stel ze maar! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2007 (bewerkt) Ik vraag me af of je kan zwemmen en fietsen enzo of in kledingswinkels is hier al informatie over of niet? Ik vraag me af of je kan zwemmen en fietsen enzo of in kledingswinkels is hier al informatie over of niet?dan moet je wel andwoord geven om me vragen>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de Bewerk-knop, svp.<<< Bewerkt: 8 april 2007 door Dutchy3010 Reageren
RobbertR Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Geduld! Het lijkt me erg logisch dat je in GTA IV kan zwemmen, fietsen en niewe kleding kan kopen in verschillende kleding winkels. Het zat er namelijk ook in San Andreas in. Reageren
Kakaroth Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Het is miss niet mijn taak, maar toch zeg ik: Blijf ff ontopic Voor gta IV dingen, check hier Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Ik weet niet of ik hier een nieuw topic aan gaan vragen ,dit is mijn vraag komt iv ook op de ps2 uit want gta-freak2 gaf ook zo'n andwoord op me vraag Reageren
RobbertR Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Een PS2 zou GTA IV nooit aankunnen. >>> Door SummerBase: Algemeen: Vanaf hier gelieve niet meer offtopic te posten. @ RobbertR: Bedankt voor het antwoord. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.