Muay Thai Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 (bewerkt) Ik ken dat battles hier niet zo goed maar in ieder geval wie wil er tegen mij battelen je moet aan de volgende regels houden : Render : Ja Animatie : Nee Grootte : TOT 500x150 Brushesh : Ja C4D's : Nee En ik hoop dat er eerlijk word gebatteld en geen vriendjes politiek via msn of PB's Ik lever mijne na die gene in. Bewerkt: 6 april 2007 door Muay Thai
Eros Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 (bewerkt) Ik wil wel, is het goed dat ik hem vanavond post? Bewerkt: 6 april 2007 door Eros
Muay Thai Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Dat vind ik goed dan lever ik de mijne nu in :
.Levi. Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Maak de volgende keer gebruik van het lijstje Muay Thai. Voorbeeld lijstje: Onderwerp: Natuur - Bergen Soort design: Signature Size design: 350 x 130 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: 17 november - 21:00 Houd je dus aan deze punten, de volgende keer sluit ik het topic.
Muay Thai Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Oke, succes. Muay Thai: Eros: Jij ook succes en mensen ik hoop dat jullie eerlijk stemmen.
Rivel Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Hmm.. Moeilijke sigs. Muay! Jou sig. vind ik niet echt wauw! Maar bij Eros! Bij jouw ook niet! Enkel eros vind ik dat je render slecht geknipt is! En dat hij daaroim wat pixelig overkomt! Maar het blijft een moeilijke keuze en ik kies voor: Muay Thai!
AwiVC Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Op het eerste oog lijkt de sig van eros goed een geheel te zijn, maar die haren en dat vuur passen toch niet, en die font, nee. De sig van Muay Thai daarentegen is een mooi geheel! Alles past, BG, font, render, pattern mooi geblend. Mijn stem gaat dus duidelijk naar Muay Thai
Gino99 Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Best lastig.....Ik vindt die van Eros mooi,maar aan de linker kan ziet het haar er nie zo goed uit.Die van Muay Tai vindt ik ook heel goed afgewerkt!. Nal lang denken stem ik voor:Muai Thai
Woetsha Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Het word weer moeilijk maar, ik zie een min puntje bij Eros namelijk links-onderaan van dat meisje is het haar niet mooi ! Mijn stem gaat naar Muay Thai.
Twankala Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 ik ben het helemaal niet eens met de voorgangers. muay thai: heel simpel in mijn ogen. kleuren vind ik ook niet zo mooi. alleen de stipjes zijn mooi, maar volgens mij ook niet zo moeilijk te maken. Eros: vergeleken met je andere vind ik deze een beetje tegenvallen, maar die andere waren ook zo mooi, dat deze alsnog mooi is. de effecten op de achtergrond vind ik heel mooi, maar iets te druk. als je naar je huidige sig kijkt, is het allemaal rustiger. ik vind ook de linkerkant van je render niet heel mooi uitgeknipt. de tekst past er alleen heel goed bij. mijn stem gaat overduidelijk naar: Eros
Muay Thai Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Dan heb ik dus gewonnen en nu wachten tot Levi of Ronald de topic sluiten.
Eros Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Je moet een PM sturen naar één van die twee met daarin dat je bent gewonnen, en een link naar dit topic. Maar het kan goed zijn dat je al te laat bent.
Muay Thai Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Hoe bedoel je met te laat?
Eros Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Belangrijk! Heb je de battle gewonnen dan kun je van punten voorzien. PB Slimm, RonaldVC of mij met daarin of je gewonnen hebt + de link naar de battle topic. Wij sluiten het topic en vertellen erbij (topic closed en pietje heeft er 1 punt bij verdient.) Heb je al 1 battle gewonnen, en de volgende keer ga je weer battle-en en je verliest.. dan krijg je -1. Dit hebben Slimm en ik besloten zodat het echt moeilijk wordt om een hoge score te halen. En zonder dit dan kan je score alleen maar omhoog gaan, en zal het nooit lager kunnen gaan. Sta je op 0 punten en je verliest een battle, dan gaat er niks vanaf. 2 dagen na de battle gaat de topic sowieso dicht! Ben je vergeten RonaldVC of mij te pb-en voor een punt dan heb je gewoon pech. Als je voor 12u nog stuurt denk ik dat het nog juist gaat.
Recommended Posts