DaBeast Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 (bewerkt) Deze mod brengt de Volkswagen Caddy '90 naar San Andreas. Omdat ik hem voledig in SA heb laten passen (ik ben nou eenmaal zo een persoon die highpoly auto's niet in SA vind passen) heb ik hem een beetje op de Club en de Bobcat laten lijken. (omdat de club gebaseerd is op de Volkswagen Polo 2) En omdat hij dus op de twee lijkt, heb ik de toepasselijke naam 'ClubCat' gekozen. Het is trouwens ook mijn eerste helemaal zelfgemaakte auto. Veel plezier. --------------------------------------------------------Download: Download Clubcat voor San Andreas. [GTAForum Download Database] Download Clubcat voor San Andreas. [DaBeast.net] -------------------------------------------------------- Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 9 april 2007 door DaBeast Reageren
Blastov Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Omg DaBeast, wat pwn jij toch. Die bak ziet er echt super goed uit. Niks meer op aan te merken, ik geef je er een 9 voor. Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Mooi gemodelled man!!! EN over die highpoly autos in SA... ik ben het er helemaal mee eens!!! Reageren
Rivel Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 pwner! Zo mooi! 9/10, ga hem zeker downlaoden! Kan je hem installeren met SAMI? RIvel Reageren
Jopper47 Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) Mooie Car hoor! Ik denk niet dat ik hem zal downloaden maar toch heeeeel mooi hoor. Van J.V Bewerkt: 30 april 2007 door Johannes47 Reageren
max96 Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 pwner! Zo mooi! 9/10, ga hem zeker downlaoden! Kan je hem installeren met SAMI?RIvel Ja, dat kan, en ik vind hem supermooi Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 (bewerkt) Ik vind hem echt mooi. maar hij past niet in mijn GTA SA. want ik heb alleen maar Highpoly modellen. en elke auto is al vervangen EDIT: Je hebt een foutje gemaakt in de ReadMe kijk hier maar naar. *Inleiding.*Ik heb de originele files megeleverd, moest er iets mis gaan, kan je altijd de originele bestanden verwisselen. De 2 bijgeleverde bestanden moet je plaatsen in GTA3.img, om gta3.img te openen heb je de IMG Tool (aanbevolen) nodig, die is onder andere te downloaden op gtagames.nl, Je kunt hem vinden in de download database. *De instalatie zelf.* 1.) Start de IMG Tool op. 2.) Klik nu op het bovenste menutje 'File>open'. En ga nu naar je San Andreas folder. De GTA3.IMG vind je in de 'models' folder van je San Andreas folder. De GTA3.IMG is nu geopend. 3.) Klik nu op 'Edit>Find' . Nu komt er een zoekvenstertje te voorschijn. Typ er bobcat.dff in en klik op find. Nu heeft hij het bestand in de GTA3.IMG gevonden. 4.) Delete het bestand nu door op je delete toets te drukken op je toetsenbord. 5.) Klik in het bovenste menutje op 'Commands>Add' , en voeg de rancher.dff (de gemodde bestanden uit dit ZipPakket) toe aan de IMG. 6.) Ga nu weer naar stap 3, maar dan met bobcat.txd. 7.) Klik in het menutje 'Commands>Rebuild Archive'. Nu zal het een aantal minuten de IMG rebuilden. Als deze klaar is, kan je op het kruisje klikken. Bewerkt: 30 april 2007 door Da Phoenix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.