Only GrandTheftAuto Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2007 (bewerkt) Favorietenlijst Wat zijn jullie favorieten van GTA III? Auto: Boot: Gang: Gang Car: Personage: Stad: Missie: Zijmissie: Wapen: Gebied: Safehouse: Radio: Auto : Diablo Stallion Boot : Speeder Gang : South Side Hoods Gang Car : Hoods Rumpo XL Personage : 8Ball Stad : Portland Missie : Blow Fish Zijmissie : Turismo Wapen : Sniper Gebied : ChinaTown Savehouse : Savehouse Shoreside Vale Radio : FlashBack Fm Bewerkt: 27 december 2013 door Foreigner97 Update & tags Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2007 Auto: Cheetah Boot: Speeder Gang: Yakuza Gang Car: Diablo Stallion, Yakuza Stinger Personage: Kenji Kasen Stad: Staunton Island Missie: The Exchangd Zijmissie: Rumble Wapen: M4 Gebied: Witcha Gardens Savehouse: Savehouse Shoreside Vale Radio: Rise FM, Game FM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2007 Auto: Banshee Boot: Speeder Gang: Mafia(aan het begin van het spel vind ik ze nog vet) Gang Car: Mafia Sentinel Personage: Salvatore Leone Eiland: Staunton Island Missie: The Exchange Zijmissie: Rumble Wapen: M16 Gebied: Bedford Point Savehouse : Savehouse Staunton Radio : MP3 Player Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spark Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2007 Ik heb gisteren dit spel pas gekocht, dus ik ben nog niet echt ver .. Mja ik zal even kijken .. Auto: Banshee Boot: Predator Gang Car: Mafia Sentinel Personage: 8-ball Eiland: Shoreside Vale lijkt me het leukst Missie: Mike Lips Last Lunch Zijmissie:Iig niet Turismo Wapen: M16 Savehouse: Ben pas bij de eerste .. Radio: Flashback FM Dat was het tot nu toe ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2007 Nu de mijne! Auto : Landstalker (Niet voor het mooie),en voor het mooie Infernus Boot : Speeder Gang : South Side Hoods Gang Car : Yakuza Stinger Personage : Salvatore Stad : Stauton Island Missie : Ik weet het nog nie.Ben pas bij eiland2 :$ Zijmissie : Weet het ook nog nie Wapen : Snipeer Rifle Gebied : Belleville Park Savehouse : Weet het ook nog nie Radio : FlashBack Fm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2007 Auto: Infernus Boot: Ghost Gang: Leone Family Gang Car: Yakuza Stinger Personage: Claude Stad: Shoreside Vale Missie: / Zijmissie: / Wapen: M16 Gebied: Belleville Park Savehouse: Savehouse Staunton Island Radio: Head Radio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chrisvm Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2007 Auto : Patriot Boot : Speeder Gang : Diablos Gang Car : Yakuza Stinger Personage : Claude Stad : Shoreside Vale Missie : The Echange Zijmissie : The Thieves Wapen : AK 47 Gebied : Francis International Airport Savehouse : Shoreside Vale Radio : FlashBack Fm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2007 Auto: Cheetah Boot: Predator Gang: Yakuza Gang Car: Yakuza Stinger Personage: Claude Stad: Portland Missie: The Exchange Zijmissie: Turismo Wapen: AK-47 Gebied: Saint Marks en de gebieden daarom heen Savehouse: Savehouse Shoreside Vale Radio op de PC: MP3 Player. Radio op de PS2: MSX FM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_sa_gamer Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2007 Wat zijn jullie Favorieten van GTA III Auto : Infernus Boot : predator Gang : Leone Family Gang Car : Yakuza stinger Personage : 8Ball Stad : Staunton Island Missie : Bomb da base act : II Zijmissie : Turismo Wapen : M16 Gebied : Saint Mark's Savehouse : Savehouse Staunton Island Radio : Rise Fm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cheetha Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 [ Auto : Infernus Boot : predator Gang : Leone Family Gang Car : Yakuza stinger Personage : 8Ball Stad : Staunton Island Missie : Bomb da base act : II Zijmissie : Turismo Wapen : M16 Gebied : Saint Mark's Savehouse : Savehouse Staunton Island Radio : flashback fm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
boas Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Auto : Diablo Stallion Boot : Speeder ander voertuig: Train. Gang : leone's (todat ze met shotguns op me af komen) Gang Car : Diablo stallion Personage : 8Ball Stad : Portland Missie : farewel chunky lee chong Zijmissie : GEEN ik heb me daar nog niet bezig me gehouden. Wapen : M 16 Gebied : Belville park Savehouse : Savehouse Shoreside Vale Radio : Radio off Bewerkt: 10 mei 2008 door boas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny18 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) Auto : Cheetah en Banshee. Boot : Speeder Andere auto : geen Gang : Leone Family Gangcar : Mafia Sentinel Personage : Claude Stad : Stounton ilsland Missie: The Exchange Zijmissie: Turismo Wapen: M-16 Gebied: Francis international airport Savehouse: Savehouse Shoreside Vale. Radio : MP3 Player Bewerkt: 30 mei 2008 door danny18 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piccolo Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) Auto: Mafia Sentinel Boot: Predator Gang: Leones(mafia) Gang Car: Mafia Sentinel Personage: Salvatore Leone Eiland:Portland Missie: The Exchange Zijmissie: Diablo Destruction Wapen: AK 47 Gebied: Saint Mark's Savehouse : Portland Radio : Rise FM Bewerkt: 14 mei 2008 door Piccolo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Vegetable Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 (bewerkt) Auto : Stallion; Esperanto; Cheeta Boot : Predator Gang : Mafia; Yakuza Gang Car : Diablo Stallion Personage : Salvatore leone Stad : Staunton Island Missie : Marked Man Zijmissie : TaxiDriver Wapen : M16 Gebied : Bedford Point Savehouse : Staunton Savehouse Radio : FlashBack Fm Bewerkt: 15 mei 2008 door Black Vegetable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 (bewerkt) Auto : Infernus Boot : Speeder Gang : Leone's Gang Car : Mafia Sentinel Personage : Claude Himself of Salvatore Stad : Portland en Shoreside (kan niet kiezen :$ ) Missie : Zijn allemaal wel leuk Zijmissie : Geen een.. Wapen : M16 Gebied : ChinaTown en Saint Mark's Savehouse : Savehouse Shoreside Vale Radio : MP3 Player Bewerkt: 16 mei 2008 door JeGe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.