Tim Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 in dit forum heb ik een screen gezien van een getunde wagen in LOS SANTOS, is het mogelijk om een auto op te voeren in Los Santos, of moet ik dan eerst naar SAN FIERRO, om een auto te tunen, en dan helemaal naar LOS SANTOS Rijden (als dit werkelijk zo is, dan is mijn auto binnen de korste keren kapot ik kan namelijk niet rijden), of moet je een of andere missie halen, mzzl Tim Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 ik elke stad heb je wel ongeveer 2 tune garage's in Los Santos heb je er zelfs 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 In LS kun je Lowriders tunenen (vanaf een missie ergens in het begin). Er zit ook een TransFender in LS (Mulholland), maar ik weet niet wanneer die open gaat. Het kan zijn pas tegelijk met de TF in SF als je Wang gekocht hebt. Bij de TF kun je veerl verschillende tunen. In SF zit ook nog Arc Angels, maar daar kunnen maar 6 auto's getuned worden. @mazzeltje: wat is de 3e in LS? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 In LS kun je Lowriders tunenen (vanaf een missie ergens in het begin). Er zit ook een TransFender in LS (Mulholland), maar ik weet niet wanneer die open gaat. Het kan zijn pas tegelijk met de TF in SF als je Wang gekocht hebt.Bij de TF kun je veerl verschillende tunen. In SF zit ook nog Arc Angels, maar daar kunnen maar 6 auto's getuned worden. @mazzeltje: wat is de 3e in LS? er zit toch 1tje voor de lowriders en er zijn toch 2 Transvenders, dacht ik ik kan het niet controleren want mijn spel is kapot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.