Vittali Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Hallo, ik heb gta san andreas voor de pc gekocht, zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik andere auto's in het spel doe . mvg cvittali. Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Kijk even in dit of dit topic. In die 2 topics staat het wel uitgelegd, in het 1e topic kun je een auto installeren met behulp van San Andreas Mod Installer (SAMI) en bij het 2e topic kun je een auto installeren met IMG-Tool. Als je nog meer vragen hebt hoor ik ze graag Reageren
DaBeast Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 (bewerkt) Niet heel moeilijk hoor. Eclipse heeft ooit nog eens een tutorial gemaakt. Die je hier kan vinden. Het lijkt in het begin mischien wat moeilijk, panikeer niet, neem rustig de tijd om alles door te nemen. Als het dan echt nog niet lukt, willen we je graag helpen. Edit: Zozo Melle, me stiekem voorkruipen he? Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 6 april 2007 door DaBeast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.