.Syfes Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 (bewerkt) Was weer eens bezig : : Onlangs die slechte commentaar heb ik er weer eentje gemaakt Bewerkt: 6 april 2007 door .Syfes Reageren
Rivel Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 (bewerkt) Hmm... hij is echt heel mooi! Enkel vind ik de kleuren van de render met die van je BG niet echt samenvallen! Maar voor de rest geen - punten meer! Ik vid dat je render er echt uitspringt! Ik vind je font wel niet passen! En ben het eens met degene die onder imj poste! 8/10 Rivel Bewerkt: 6 april 2007 door Rivel Reageren
.Djanick Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 het valt me op dat je haast altijd dezelfde style gebruikt. - render in het midden - steeds zelfde brush - 1 kleur als achtergrond ik vind dat erg jammer want als je dat blijft doen leer je nooit meer natuurlijk misschien moet je toch weer een keer een nieuwe style proberen want zo word het iets te eentonig 6,5/10 Reageren
Eros Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Ik ben het eens met Djani, ze zijn wel mooi maar gewoon weer wat van het zelfde. Probeer wat tutorials te lezen zodat je nieuwe stijlen ontdekt. Dan kun je na een tijde al die stijlen combineren en dan krijg je heel mooie resultaten. Deze geef ik een 7/10. Reageren
mathi Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Ik ben het eens met Djani, ze zijn wel mooi maar gewoon weer wat van het zelfde. Probeer wat tutorials te lezen zodat je nieuwe stijlen ontdekt. Dan kun je na een tijde al die stijlen combineren en dan krijg je heel mooie resultaten. Deze geef ik een 7/10. de achtergond is een beetje "kaal" 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.