Jump to content

Rate Nieuwe SIg!

Recommended Posts

Geplaatst:

je bent een beginner toch? :)

je hebt een brush gebruikt op BG en er effecten bij gedaan en dat is wel mooi

je render is iets te wazig jammer genoeg, ook vind ik het iets te leeg rondom hem

je hebt iig effecten bij je font gebruikt maar je font past niet bij je sig

6/10

Geplaatst:

Ik ben niet zo'n lange Photoshopper nee, alleen ik vind paar dingen wat jij zegt niet kloppen, '' Je render is iets wazig ''

Dat begrijp ik niet en je zegt dat kleuren niet staan terwijl ik vind dat ze wel staan maarja dat is mijn mening en ik dank je voor het raten :tu:

Geplaatst:

met wazig bedoel ik dat er een wazigheid rondom je render zit *ik weet niet of je gausion blur hebt gebruikt of niet*

en ik heb misschien nog een tip waar je iets aan kan hebben: je kan je render ook inblenden :)

Geplaatst:
met wazig bedoel ik dat er een wazigheid rondom je render zit *ik weet niet of je gausion blur hebt gebruikt of niet*

en ik heb misschien nog een tip waar je iets aan kan hebben: je kan je render ook inblenden :)

Inblenden, inblenden hoor ik vaker kun je mischien kort vertellen wat het is en hoe je dat doet?

Geplaatst:

Oh dat ja dat ken ik wel alleen als iemand ' Inblenden ' zegt begrijp ik niet wat ze bedoelen maarja nogmaals dank ik je voor je hulp! :tu: Super man

Geplaatst:

Vind hem best wel nice! Dat pattern op de BG is subtiel en het puntje op de I, wel vind ik het niet zo mooi om je rende rin het midden te plaatsen, vind de render niet zo mooi uitgeknipt ook! De kleuren gaan dan wel goed samen! Ik geef je een 7/10! Het font past ook goed!

Rivel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...