.Djanick Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 je bent een beginner toch? je hebt een brush gebruikt op BG en er effecten bij gedaan en dat is wel mooi je render is iets te wazig jammer genoeg, ook vind ik het iets te leeg rondom hem je hebt iig effecten bij je font gebruikt maar je font past niet bij je sig 6/10 Reageren
Muay Thai Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Ik ben niet zo'n lange Photoshopper nee, alleen ik vind paar dingen wat jij zegt niet kloppen, '' Je render is iets wazig '' Dat begrijp ik niet en je zegt dat kleuren niet staan terwijl ik vind dat ze wel staan maarja dat is mijn mening en ik dank je voor het raten Reageren
.Djanick Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 met wazig bedoel ik dat er een wazigheid rondom je render zit *ik weet niet of je gausion blur hebt gebruikt of niet* en ik heb misschien nog een tip waar je iets aan kan hebben: je kan je render ook inblenden Reageren
Muay Thai Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2007 met wazig bedoel ik dat er een wazigheid rondom je render zit *ik weet niet of je gausion blur hebt gebruikt of niet*en ik heb misschien nog een tip waar je iets aan kan hebben: je kan je render ook inblenden Inblenden, inblenden hoor ik vaker kun je mischien kort vertellen wat het is en hoe je dat doet? Reageren
.Djanick Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 ik heb even een tut voor je gezocht over inblenden op dit forum: klik hier Reageren
Muay Thai Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Oh dat ja dat ken ik wel alleen als iemand ' Inblenden ' zegt begrijp ik niet wat ze bedoelen maarja nogmaals dank ik je voor je hulp! Super man Reageren
Rivel Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Vind hem best wel nice! Dat pattern op de BG is subtiel en het puntje op de I, wel vind ik het niet zo mooi om je rende rin het midden te plaatsen, vind de render niet zo mooi uitgeknipt ook! De kleuren gaan dan wel goed samen! Ik geef je een 7/10! Het font past ook goed! Rivel Reageren
Muay Thai Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Woow dankje man super thanks! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.