PatrickW Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Ik wilde, helemaal in de ban van gta-IV, een signature maken op basis van de "new york skyline". Zelf kan ik niet goed kiezen tussen de eerste en de laatste. Keuzes, rates en tips zijn uiteraard welkom. Reageren
.Djanick Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 ik weet niet wat je allemaal zelf hebt gedaan aan de sigs dus raten laat ik er buiten zelf vind ik de laatste het mooist omdat je daar nog het effect heb van een hek heel dichtbij en de stad veel verder weg, alsof je van de kant van de stad over het water naar de andere kant kijk Reageren
PatrickW Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Rates op photoshop-techniek is inderdaad niet nodig; meer dan uitsnijden, randje erom en logo+tekst erop heb ik niet gedaan. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Sehr Shön Patrick, Ik snap waarom je niet kunt kiezen, ik heb er ook moeite mee. Probeer er omstebeurt een uit te halen die je niet mooi vind, en vanzelf hou je er twee over. Maargoed, je wou onze mening Aangezien het nog niet duidelijk is of GTA4 daadwerkelijk alle gebouwen in NY bevat, zou ik persoonlijk voor de bovenste gaan. Een prima background voor een game, zonder textures op de gebouwen zelf, waarmee je opnieuw de realiteit van GTA van de werkelijkheid kan onderschieden. De lucht is eveneens prima voor zo'n sig, dus ik kies voor numero Uno 1 Reageren
Muay Thai Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Ik wilde, helemaal in de ban van gta-IV, een signature maken op basis van de "new york skyline".Zelf kan ik niet goed kiezen tussen de eerste en de laatste. Keuzes, rates en tips zijn uiteraard welkom. PatrickW goed gedaan man echt tof vind ik ze er zitten echt paar mooie tussen in echt ik vind ze super ! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Ik zou persoonlijk kiezen voor de eerste of de laatste. De eerste heeft veel weg van vector. Een mooie skyline, met de silhouetten van de gebouwen op de achtergrond en daarachter een felle avondlucht. Zoveel is er niet aangebeurd, maar dat hoeft immers ook niet. Ik zou alleen de ‘drop shadow’ weghalen die om de border zit. Een signature met een skyline lijkt wat mooier als alles wat strakker is. Dan de laatste. Vooral dat hek doet het erom, leuk detail. Enige wat jammer is dat de kwaliteit van het plaatje zelf wat laag is. Duplicate de layer, ga naar ‘fliter > blur > gaussian blur’ en voeg een blur toe van 0.5 á 1. Zet de blend mode dan op ‘overlay’ en verlaag zo nodig de opacity. Een leuk simpel effect vindt ik dit, en ik denk dat het de kwaliteit van het plaatje ook ten goede komt. Reageren
Rivel Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Ik vind het wel mooie sigs.! Leuk gemaakt! Heb je hier alng aangezeten? Rivel Reageren
PatrickW Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Dan de laatste. Vooral dat hek doet het erom, leuk detail. Enige wat jammer is dat de kwaliteit van het plaatje zelf wat laag is. Duplicate de layer, ga naar ‘fliter > blur > gaussian blur’ en voeg een blur toe van 0.5 á 1. Zet de blend mode dan op ‘overlay’ en verlaag zo nodig de opacity. Een leuk simpel effect vindt ik dit, en ik denk dat het de kwaliteit van het plaatje ook ten goede komt. Helaas is de kwaliteit van dat plaatje niet zo heel goed, maar ik vond de compositie erg fraai, en ook erg "GTA-ig". Ik heb je effect geprobeert en sommige artifacten verdwijnen inderdaad, maar hij verliest ook helderheid. Ik vind het wel mooie sigs.! Leuk gemaakt! Heb je hier alng aangezeten?Rivel Het meeste werk was het zoeken van mooie plaatjes van de skyline, het photoshopwerk was zo gebeurd. Reageren
SummerBase Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Het is goede vrijdag, het zonnetje schijnt heerlijk, het zicht op GTA IV wordt alsmaar sterker. Zonder gekheid; Ik vindt ze persoonlijk erg mooi. Niet dat je er veel aan gedaan hebt, maar dat hoeft ook helemaal niet. Ik weet vanuit mijn kleine 4 jaar webdesign ervaring dat simpele designen beter scoren dat enorm grafische ontwerpen, die in velen opzichten ook nog eens onoverzichtelijk zijn. Dan hebben wij het hier wel over signatures, maar het komt feitelijk op hetzelfde neer. Als ik moet kiezen, dan kies ik voor 1, omdat je daar een prachtige skyline hebt van een stad die vernieuwend is en ook nog eens de game van 2007 gaat vervullen, althans veel bekende objecten en gebouwen er van. Ook vindt ik 3 en 5 wel aardig, gezien de kwaliteit en het overzicht op de skyline/stad. Echter heb ik wel een puntje van kritiek, namelijk; zou je dat IV logo niet wat meer naar het centrale middenpunt brengen. Dus iets verder van de rand af, want nu zit het er naar mijn mening iets te dicht op. Buiten dat is het erg leuk, en simpel! Reageren
Mister.X Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Mooi gemaakt PatrickW!! Ik zal toe geven! echte jaloezie ik zou voor de 3de gaan, ik vind die echt mooi! Reageren
mathi Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Mooi gemaakt PatrickW!!Ik zal toe geven! echte jaloezie ik zou voor de 3de gaan, ik vind die echt mooi! ik ook, de derde is echt wel goed Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 ja moeilijke keuze daar heb je gelijk in als je het mij zou vragen zou ik toch de eerste nemen Reageren
Lantyz Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Het is inderdaad een rijtje mooie sigs. De eerste en laatste zijn ook in mijn ogen de beste kanshebbers (en eventueel nummer 5, maar die is minder 'spannend'). Als ik zou moeten kiezen zou ik voor de eerste gaan. Allereerst is de kwaliteit van die afbeelding beter, wat bij deze sigs belangrijk is. De donkere skyline past mijns inziens ook beter bij de sfeer van de GTA IV trailer, en niet in de laatste plaats past de oranje sig het best bij de forumskin en je huidige avatar. Reageren
Eros Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Ik vind ze allemaal zeer mooi, maar als ik moet kiezen zou ik voor de voorlaatste gaan. Ik vind die gewoon het mooiste uit het rijtje. Reageren
PatrickW Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Iedereen bedankt voor de reacties.. Ik heb besloten om de eerste te gaan gebruiken. De rest bied ik aan voor gebruik door anderen. #3,#4 en #6 zijn al vergeven. Dus #2 en #5 zijn nog beschikbaar, mensen met belangstelling kunnen me een PB sturen. Bij erg grote belangstelling zal ik kijken of ik er nog wat meer in elkaar kan draaien, want ik heb nog mooie NY skyline plaatjes genoeg. Edit: # 3 aangevraagd door Thundercover , deze is dus niet meer beschikbaar. # 4 aangevraagd door White Gold, deze is dus niet meer beschikbaar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.