Jump to content

GTA IV - Op welk systeem ga jij het spelen?


Sjoeter

GTA IV - Op welk systeem ga jij het spelen?  

41 leden hebben gestemd

  1. 1. Breng je stem uit!

    • Op de XBOX 360
      7
    • Op de Ps 3
      4
    • F*ck die consoles ik wacht netjes op de pc releas
      15
    • Op de XBOX 360 (moet hem alleen nog kopen)
      2
    • Op de Ps 3 (moet hem alleen nog kopen)
      3
    • Ik blijf hoop hebben op de Wii releas
      1


Recommended Posts

Ik ga hem spelen op de XBOX 360 Elite Edition (als ie uit komt)

1175067335.jpg

jup ik heb niet goed gekeken, er was al een poll over wel systeem. mijn excusses.

Bewerkt: door Sjoeter
Link to comment
Delen op andere websites

Geef mij maar PS3, leuke online opties waaronder demo's etc dowloaden...singstar liedjes voor het vriendinnetje :puh: hehe jaja die speelt er ook mee...zingt gelukkig niet vals....is beste console om met meerdere personen de spelen vind ik maar dat is natuurlijk persoonlijke mening :bier: ....heb altijd wel spijt dat ik hem in het begin koop...deed ik met PS2 ook aan 700 € (27 000 BEF) en maand later stond hij 290 € (12 000 BEF)

Link to comment
Delen op andere websites

Geef mij maar PS3, leuke online opties waaronder demo's etc dowloaden...singstar liedjes voor het vriendinnetje :puh: hehe jaja die speelt er ook mee...zingt gelukkig niet vals....is beste console om met meerdere personen de spelen vind ik maar dat is natuurlijk persoonlijke mening :bier: ....heb altijd wel spijt dat ik hem in het begin koop...deed ik met PS2 ook aan 700 € (27 000 BEF) en maand later stond hij 290 € (12 000 BEF)

tis inderdaad een persoonlijke mening. maar ik ben $ONY gewoon zat. ze misbruiken de gamer! kijk naar hoe die releas van de ps3 in europa is gegaan. uitstel uitstel uitstel. en daarom komt hij nu ook meteen op de xbox uit inplaats van een Sony exclusive releas. de traagheid en arroganties van sony word nog eens hun ondergan. maar genoeg geklaangd! I LOVE NINTENDO :klap:

post-66529-1175870110_thumb.jpg

Bewerkt: door Sjoeter
Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik in het vervolg de zoekfunctie, want als je dat even gedaan had dan was je zo bij 'dit' topic/onderwerp uitgekomen wat destijds een frontpage poll geweest is. Dit stond zelfs bij het vastgeplakte topic ''Handige onderwerpen'' bovenaan dit forum, dus dan had je het bij wijze van spreken nog gemakkelijker kunnen vinden. Ik denk dat het dan ook geen zin heeft om hier verder te posten mensen, wacht rustig totdat een moderator dit afhandelt voordat we de hele discussie nog een keer gaan voeren..

Zelf weet ik het nog niet, maar ik denk een Xbox 360- gezien de prijs.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is maar een Console voor Gta Games en dat is de Ps3 of Ps2 !

Ik heb alle gta spellen voor de ps2 !

Dus Gta IV koop ik hem voor de ps3 !

Xdoos zuigt !

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem op me Xbox 360 Core Pack spelen en eerst kopen he GTA IV dan pas spelen. Ik heb nu op de Xbox 360 al Saints Row , Call of Duty 2 , Call of Duty 3 , En The Godfather , En GTA IV komt daar bij. Nog een half jaar wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien ik geen zin heb om een tijd op de PC versie te moeten wachten (waarschijnlijk worden de systeemeisen zo hoog dat mijn pc hem niet eens kan draaien) Denk ik dat ik hem voor de Xbox 360 ga kopen. Ik heb nog geen 360 daar ga ik voor sparen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou h'm op de PS3 willen. Zoals de andere, die ik ook op een PS heb.

Maar er is één probleem. Ik heb ze beide niet. En als ik ze wil, zal ik nog lang moeten sparen. :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...