ivo Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 Heey, k ben in san fierro bij het baantje Photo opporttumity. Ik moet op een gebouwtje gaan staan de dan moet k een foto make van het gezicht van zon man die de aan komt lope...maar dan dan maak ik de foto, en dan loopt het poppetje weg en dam staat er mission failed!? weet iemand wat k fout doe? thnx.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Diks Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 Je moet van meerdere personen foto's maken (van het gezicht) Ik dacht een stuk of 4 Veel succes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 Jup.. je maakt denk ik de hele tijd foto's van maar 1 of 2 personen.. terwijl er ook van rechts wat aankomen rijden/lopen gewoon beetje in zoomen en uitzoomen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 Ik wist eerst ook niet hoe ik deze missie moest doen. Toen ik 2 van die mannetjes had gefotografeerd kwam er te staan dat ik zijn gezicht moest fotograferen. Toen dacht ik dat ik een mannetje niet had gefotografeerd maar dat was dus wel, moest gewoon van een ander mannetje een foto nemen . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivo Geplaatst: 30 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 okej thnx k ga ut zo is probere! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivo Geplaatst: 30 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 lukt nog steeds nie er kwame twee auto's en daar stapte twee poppetjes uitn heb k allebei gefotografeerd, maar k kon geen andere mannetjes vinde die k kon fotograferen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 die kome rechts van je niet op dat parkeerplaats waar ryder en die andere komen maar voor de ingang op de weg kome ook nog twee mannetjes aan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Decepticon Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 Je moet gewoon redelijk snel zijn (trekken als ze uitstappen) Er komen er eerst 2 voor je en na deze komen de andere 2 iets aan je rechterkant. Zorg gewoon dat je op tijd in stelling bent als ze aankomen en het is een piece of cake greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Warrior Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 je moet eerst op ryder richten en foto maken dan op die andere en als je naar rechs draait zie je twee gasten uitstappen geloof ik en die moet je fotograferen en dan ben je klaar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thabri Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 als je als 1e 2 uit een auto heb gefotografeerd komen er nog 2 met een rode pijl boven hun hoofd en hun moet je fotograferen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivo Geplaatst: 1 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 thnx voor de tips... nu moet het tog wel lukke Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thabri Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 je moet even door hebben dat je 4 moet fotograferen en dat je goed kan omgaan met de in en out zoom knop is ook belangerijk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivo Geplaatst: 2 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 k heb um gehaald Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 k heb um gehaald Mooi, kan hier nu een slotje op? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivo Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 vast wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts