Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Sup,

Ik heb net een garage mod gedownload, transfender enz word WCC ( west coast customs ) , de uiterlijk van de garage word anders, je kan je autos verlagen andere velgen enz. Maar hoe moet je dan verder ? Bij ReadMe staat er alleen van dat je het moet replacen met ''garag3_lawn.txd''. Maar ik weet niet met wat ik het moet replacen, misschien weten jullie het ?

~ jinkie

Bewerkt: door jinkie

Eerst en vooral heb je een IMG Tool nodig.

Installeer het. Open gta3.img (...\GTA San Andreas\Models\gta3.img) Zoek dan je bestand op in de lijst met zoeken. Als je hem gevonden hebt, druk je op uitpakken. Sla hem ergens op in een map, dit is nodig als back-up. Verwijder vervolgens het bestand. Ga naar commando's -> toevoegen, en zoek het gedownloade bestand. Voeg dat toe. Ga tenslotte naar Commando's -> Herbouw archief. Klaar!

Bewerkt: door Big Boss
Zoek dan je bestand op in de lijst met zoeken

welk bestand ?

readme :

''Just Replace this file >>>>>>>>>>>>>> garag3_lawn.txd

WCC V 1.0

NEW PAINT SHOP DOOR

it will replace transfender in new WCC Which is KINGS OF CUSTOMZ IN los santos.

Hope u Like it !!!!!!!!!!!

U can host it on ur Website...

HTK!!!!!!!!!!!

But remeber Ma name...''

ik heb transfender geprobeert maar er het word niet gevonden en als ik garage doet, staat er

chinatgarage :duh:

LAAT MAAR GEVONDEN THX !

----------------------------------------

als ik het ergens wil op slaan in een map , krijg ik steeds een fout melding er staat dan '' ''is not valid integer value. ''

wat moet ik doen ? en herbouw archief staat er niet bij ( ja ik ben slecht in dit soort dingen )

Bewerkt: door jinkie
Geplaatst:
als ik het ergens wil op slaan in een map , krijg ik steeds een fout melding er staat dan '' ''is not valid integer value. ''

wat moet ik doen ? en herbouw archief staat er niet bij ( ja ik ben slecht in dit soort dingen )

Je opent het gta3.img. Zoek garag3_lawn.txd. Klik er met de rechtermuisknop op en klik op Uitpakken. Als je dat gedaan hebt, verwijder je dat bestand. Druk nu op Toevoegen. Zoek het nieuwe garag3_lawn.txd en druk op OK. Ten slotte klik je op Herbouw archief.

Ga op het vetgedrukt staan voor uitleg.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...