justpiepup Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2007 wie weet wat ik moet doen, ik heb een bedrijf gekocht namelijk sun shine auto's. ik wil dat bedrijf uitspele maar weet niet waar ik die missies kan starten. wie weet dat. alkvast bedankt dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2007 (bewerkt) Je zult 3 lijsten met auto's moeten gaan zoeken ! auto lijsten Hier staan de auto's op ! Zoek deze auto en rijdt de auto dan in de garage onder je gebouw ! Als je nog vragen hebt hoor is ze graag ! Bewerkt: 6 april 2007 door Only GrandTheftAuto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-eend- Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2007 (bewerkt) Je moet vier lijsten met auto's parkeren. En voor elke lijst krijg je een beloning , en die staat dan in sunshine auto's Hier staan de 4 lijsten met de beloning. Bewerkt: 6 april 2007 door -eend- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoDyLoTioN Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2007 Zoals eerder is gezegd moet je vier auto lijsten vullen voor het asset (het geld tekentje) bij elke lijst die je voltooid word het asset meer waard, bij elke lijst spawnt er ook een extra auto in je showroom. En voor dat je het gaat vragen: Je moet de auto's niet in de 3 grote garage's inleveren maar in de kleine garage naast de lijst. Waar hangt de lijst? Ga aan de kant waar de deur van de showroom zit naar beneden en direct aan je rechterzijde hangt de lijst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spoeky Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2007 Ook moet je racen voor de 100%. Loop naar de kaart van Vice City waar ook de garage en Pay en Spray is. Loop dan in de roze marker. Selecteer een race, en pak dan een snelle auto. Rij naar de start plek. Dan begint de race! Zorg dat je 1e wordt en dan heb je de race gedaan! Je moet ook de 4 import lijsten voltooien, maar dat staat al uitgelegt in de vorige posten. Hier nog 2 links: Import lijsten: http://nl.wikigta.org/index.php/Import_Gar...TA_Vice_City%29 Vice street races: http://nl.wikigta.org/index.php/Vice_Stree...TA_Vice_City%29 Succes verder! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justpiepup Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 april 2007 oke. ik weet genoeg. van mij part kan er een op >>> Door NandroDavids: Ik laat 'm rustig openstaan hoor...een slotje is niet nodig <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justpiepup Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 (bewerkt) ik heb een vraag heb al een paar auto,s gevonden maar ik kan de landstalker rancher esperanto kan ik niet vinden Bewerkt: 7 april 2007 door justpiepup Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 ik heb een vraag heb al een paar auto,s gevonden maar ik kan de landstalker rancher esperanto kan ik niet vinden De Landstalker kun je op deze kaart van WikiGTA vinden. Op deze kaart staat de vindplaats van de Landstalker aangegeven. Helaas hebben de Rancher en de Esperanto geen vaste vindplaats. Je kunt het altijd proberen in Little Havana of Little Haiti. Je kunt ook mijn post uit dit topic doorlezen voor mogelijke vindplaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 (bewerkt) Landstalker: 2 vindplaatsen, degene wat het dichtste bij Sunshine Auto's is neem ik: Als je via het 2e eiland naar Starfish Island gaat, moet je daar naar links, en dan het tweede huis wat links staat. Daar vind je een Landstalker. Rancher: Jammer geen vindplaats, ik kom hem vaak tegen in Downtown en omgeving. Esperanto: Jammer ook geen vindplaats, ik kom hem vaak tegen in Little Havana en omgeving. Edit: Te laat... Bewerkt: 7 april 2007 door Donald F. Duck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justpiepup Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 wow het gaat als een trein ben nu bezig met lijst 2. iemand suggesties waar ik een sabre kan vinden. als ik die heb dan heb ik lijst 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 De Sabre heeft jammer geen vaste vindplaats, maar ik zie hem wel vaak staan in de garage bij Ocean Beach Marina. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justpiepup Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 lijst 4 nu. ik zoek de caddy, ik weet dat hij op de golfbaan is maar hij staat niet in de golfclub en uit de golfclub weet iemand waar ik die caddy kan vinden! heb volgnes mij al overal gezocht! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 lijst 4 nu. ik zoek de caddy, ik weet dat hij op de golfbaan is maar hij staat niet in de golfclub en uit de golfclub weet iemand waar ik die caddy kan vinden! heb volgnes mij al overal gezocht!Toen ik Vice City voor het eerst speelde ging ik voor de Caddy ook naar de Leaf Links Golfclub, maar ook zonder succes. Gelukkig is er een vaste vindplaats voor de Caddy, waarvan je hier een kaartje ziet: *KLIK*. Je kunt de Caddy vinden in het zuidoosten van Vice City, vlakbij de vuurtoren. De Caddy staat verstopt in de bosjes, dus je zult wel even moeten zoeken.Veel succes en plezier ermee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jsprtj Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 Ik kan alleen de idaho niet vinden bij lijst 1..iemand suggesties waar ik heen moet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jsprtj Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 Laat maar, al gevonden. Voor mensen die idaho zoeken: linker eiland, helemaal bovenin zit zo'n groot rond parkeer terrein. Daar vlak voor is een of ander gebouw, daarvoor een cirkeltje waarin je rond kunt rijden, daar kwam ik twee achter elkaar tegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.