Jump to content

sun shine auto's bedrijf? missie auto!

justpiepup

Recommended Posts

wie weet wat ik moet doen, ik heb een bedrijf gekocht namelijk sun shine auto's. ik wil dat bedrijf uitspele maar weet niet waar ik die missies kan starten. wie weet dat. alkvast bedankt dan

Delen op andere websites

Je zult 3 lijsten met auto's moeten gaan zoeken !

auto lijsten

Hier staan de auto's op !

Zoek deze auto en rijdt de auto dan in de garage onder je gebouw !

Als je nog vragen hebt hoor is ze graag !

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Delen op andere websites

Zoals eerder is gezegd moet je vier auto lijsten vullen voor het asset (het geld tekentje)

bij elke lijst die je voltooid word het asset meer waard, bij elke lijst spawnt er ook een extra auto in je showroom.

En voor dat je het gaat vragen: Je moet de auto's niet in de 3 grote garage's inleveren maar in de kleine

garage naast de lijst.

Waar hangt de lijst? Ga aan de kant waar de deur van de showroom zit naar beneden en direct aan je rechterzijde

hangt de lijst ;)

Delen op andere websites

Ook moet je racen voor de 100%. Loop naar de kaart van Vice City waar ook de garage en Pay en Spray is. Loop dan in de roze marker. Selecteer een race, en pak dan een snelle auto. Rij naar de start plek. Dan begint de race! Zorg dat je 1e wordt en dan heb je de race gedaan!

Je moet ook de 4 import lijsten voltooien, maar dat staat al uitgelegt in de vorige posten.

Hier nog 2 links:

Import lijsten: http://nl.wikigta.org/index.php/Import_Gar...TA_Vice_City%29

Vice street races: http://nl.wikigta.org/index.php/Vice_Stree...TA_Vice_City%29

Succes verder!

Delen op andere websites

ik heb een vraag heb al een paar auto,s gevonden maar ik kan de landstalker rancher esperanto kan ik niet vinden

De Landstalker kun je op deze kaart van WikiGTA vinden. Op deze kaart staat de vindplaats van de Landstalker aangegeven. Helaas hebben de Rancher en de Esperanto geen vaste vindplaats. Je kunt het altijd proberen in Little Havana of Little Haiti. Je kunt ook mijn post uit dit topic doorlezen voor mogelijke vindplaatsen.

Delen op andere websites

Landstalker: 2 vindplaatsen, degene wat het dichtste bij Sunshine Auto's is neem ik:

Als je via het 2e eiland naar Starfish Island gaat, moet je daar naar links, en dan het tweede huis wat links staat. Daar vind je een Landstalker.

Rancher: Jammer geen vindplaats, ik kom hem vaak tegen in Downtown en omgeving.

Esperanto: Jammer ook geen vindplaats, ik kom hem vaak tegen in Little Havana en omgeving.

Edit: Te laat...

Bewerkt: door Donald F. Duck
Delen op andere websites

lijst 4 nu. ik zoek de caddy, ik weet dat hij op de golfbaan is maar hij staat niet in de golfclub en uit de golfclub weet iemand waar ik die caddy kan vinden! heb volgnes mij al overal gezocht!

Delen op andere websites

lijst 4 nu. ik zoek de caddy, ik weet dat hij op de golfbaan is maar hij staat niet in de golfclub en uit de golfclub weet iemand waar ik die caddy kan vinden! heb volgnes mij al overal gezocht!
Toen ik Vice City voor het eerst speelde ging ik voor de Caddy ook naar de Leaf Links Golfclub, maar ook zonder succes. Gelukkig is er een vaste vindplaats voor de Caddy, waarvan je hier een kaartje ziet: *KLIK*. Je kunt de Caddy vinden in het zuidoosten van Vice City, vlakbij de vuurtoren. De Caddy staat verstopt in de bosjes, dus je zult wel even moeten zoeken.

Veel succes en plezier ermee :)

Delen op andere websites

Laat maar, al gevonden. Voor mensen die idaho zoeken: linker eiland, helemaal bovenin zit zo'n groot rond parkeer terrein. Daar vlak voor is een of ander gebouw, daarvoor een cirkeltje waarin je rond kunt rijden, daar kwam ik twee achter elkaar tegen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...