Jump to content

sun shine auto's bedrijf? missie auto!


justpiepup

Recommended Posts

Valt het jullie ook op dat je de auto's waar je naar moet zoeken amper tegenkomt?

Ik doe dit nu voor de tweede keer en bij de eerste lijst moet je die Esperato zoeken, maar ik ben nu alweer 2 dagen bezig en ik kan hem nog steeds na zo'n 5 uur spelen niet vinden. Ik weet hoe hij eruit ziet, maar ik vergis hem vaak met de sabre die ik in overvloed tegenkom (die achter iets ronder van vorm zijn bij de achterruit). Ook kom ik ze niet op locaties tegen waar de meesten van jullie ze tegen komen. Vaak kom ik ze in het begin van het spel enkele keren tegen, maar daarna niet echt meer.

De vorige keer heb ik nog langer gezocht naar de Esperanto.

Dit vind ik wel een groot nadeel van het spel Vice City.

Ik durf er geld op te zetten dat de Sabre straks ook erg schaars wordt (zodra ik hem eenmaal nodig heb)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

@ L-V-D

Ik heb het zelfde gehad toen ik de Import missies deed , de auto's die je zoekt zijn opeens heel schaars terwijl als je er een gevonden heb en ingeleverd zeg maar , dan is ie er in overvloed. Als je slim ben pak je dan gewoon een kaartje van Wiki gta en check je waar die spawnt

Maardat is juist ook de Challenge , als ze gewoon langs komen rijden is er niks aan , terwijl als je echt moet zoeken het al veel leuker is.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Hint: Print de lijsten af van WikiGTA (hier) en ga gewoon verder met de rest van het spel.

Zodra je een auto vindt die op de lijst staat ga je richting Sunshine Auto's.

Doelgericht zoeken is doodsaai en 9 van de 10 keren pure tijdverspilling.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...