Jump to content

The Box Comedy!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey.Ik open dit topic waaarbij je gewoon over The Box Comedy kunt kletsen.Nu komt net Tha Fresh Prince of Bel Air

Sorry als zo'n topic al bestaat :$ :$

Bewerkt: door gino99
  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Gino99

7

• LBG

4

• Pennywise The Clown

2

• spoeky

2

Geplaatst:

Jammer dat het niet de hele dag komedie of videoclips is! Ik vind nickelodeon namelijk niks aan! Ik kijk vaak naar Fresh prince, Southpark en soms Jamie foxx. Ik vind het wel jammer dat er zoveel herhaling is.

Geplaatst:

ik vind nickelodeon ook saai als the box comedy op is kijk ik meestal Fresh Prince of Bel Air,wayens brothers,jamie box,tracy mogan show of hoe heetdie weer

de andere series kijk ik afentoe en die herhalingen vind ik ook jammer :-(

Geplaatst:

Ze mogen Ali(dioot) G absoluut weg laten ja.. Southpark is erg leuk, The Fresh prince is helemaal geweldig, Dave Chapelle eveneens, en ook The Wayans zijn erg leuk.

Ik vraag me wel af hoe lang TheBox nog zal bestaan, nouwelijks nog zendtijd. Nickelodeon mogen ze van mij weer tot 18:00 laten doorgaan, niet to 20:00. Wat dan wel weer leuk zou zijn is de goede oud tijd met Kenan en Kell, Cousin Skeeter, Saved by the bell. Daarna 2x The Fresh prince, 2x The Wayans, 2x Chapelle show, 2x south park. Dat zou een heerlijke avond worden 0_0

Geplaatst:

The Fresh Prince, The Wyans Bros. en SOuth Park vind ik allemaal zeer hard pwnen/. De rest kan wel weg, watn van Jamie Foxx vind ik het vaag, en van die andere na Jamie Foxx is een beetje uhm ook vaag.

Geplaatst:

Ik kijk Nickeloden meestal s 'avonds in het weekend.Drake & Josh - Kenen & Kel - The Box comedy vindt ik helemaal top behalve Ali (dioot) G.

Geplaatst:

Dave Chappelle is echt super! Ali G vinmd ik niet zo, South Park, Freshprince, Jamie Foxx allemaal gra[ppig maar ik heb die afleveringen allemaal al gezien teveel herhalingen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind ze allemaal leuk behalve Jamie Foxx, hem vind ik echt zo'n arrogant en irritant ventje. South Park en The Fresh Prince heb ik allemaal al gezien, vroeger keek ik elke dag The Fresh Prince op Veronica. Ali G heb ik ook al allemaal gezien (die hier op tv komen dan, zelfde met South Park).

PS:

Wat heeft iedereen tegen Ali G? Ik vind hem echt grappig, voorla op die boerderij dat hij zo'n kip gaat uitlachen en dan wordt die man boos omdat Ali G het verschil tussen veteran en vetenerian niet weet. En Borat vind ik ook grappig, en die mode homo.

Bewerkt: door LBG
Geplaatst:

Ik kijk vaak South Park en Fresh Prince Of Bel-Air. Maar Fresh Prince kwam net ook nog op Veronica. Dit was toen hij net aankwam bij het huis van zijn oom. Dus denk ik dat het de eerste aflevering was.

Geplaatst:
Ik vraag me wel af hoe lang TheBox nog zal bestaan, nouwelijks nog zendtijd. Nickelodeon mogen ze van mij weer tot 18:00 laten doorgaan, niet to 20:00. Wat dan wel weer leuk zou zijn is de goede oud tijd met Kenan en Kell, Cousin Skeeter, Saved by the bell. Daarna 2x The Fresh prince, 2x The Wayans, 2x Chapelle show, 2x south park. Dat zou een heerlijke avond worden 0_0

Ik meende ergens gehoord te hebben dat The Box Comedy eind april verdwijnt. Het zal dan plaats maken voor Comedy Central, dat onder andere veel Chapelles show achtige dingen gaat uitzenden. Maar Southpark enzo zullen waarschijnlijk ook blijven. Persoonlijk ben ik hier best blij mee, want Comedy Central zal veel meer nieuwe dingen gaan uitzenden, en niet steeds herhalingen. Aan de herhalingen erger ik me echt heel erg bij The Box Comedy, want is het bijna altijd hetzelfde..

Geplaatst:

Ik meende ergens gehoord te hebben dat The Box Comedy eind april verdwijnt. Het zal dan plaats maken voor Comedy Central, dat onder andere veel Chapelles show achtige dingen gaat uitzenden. Maar Southpark enzo zullen waarschijnlijk ook blijven. Persoonlijk ben ik hier best blij mee, want Comedy Central zal veel meer nieuwe dingen gaan uitzenden, en niet steeds herhalingen. Aan de herhalingen erger ik me echt heel erg bij The Box Comedy, want is het bijna altijd hetzelfde..

Ik denk dat die herhalingen juist net tegen het resterende budget van TheBox aan zit. Voor nieuwe episodes hebben ze gewoon geen geld meer. Het zijn dus herhalingen, of 24/7 Nickelodeon :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...