Gtaboy107 Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 --Oftopic: For The Win!--- ---Ontopic:---- Ik vind het zeer jammer. Cousin Skeeter en Saved By The Bell waren bij Nickelodeon vet, maar Comedy Central zendt The Wayans Brothers niet uit, dat is vet. Alles wel, of met Dave Chappelle:Niemand weet de moordernaars van 2Pac en Biggie, Politie krijg de kolere! Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 fresh prince vind ik wel leuk, jamie foxx soms wel. cousin skeeter mis ik wel omdat ie erniet op komt en kenan and kell mis ik ookw el maar dat gewoon omdat ik de tijden niet weet waneer het erop komt Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Ik vind het echt jammer dat The Box failliet is. The Box Comedy wordt namelijk beheerd door de mensen van Comedy Central, en TIEN (talpa) helpt ook een hand mee. Op de zender van The Box zijn eigenlijk 3 kanalen te zien. Nickelodeon, The Box Comedy (Nee, dit is geen BOX, maar CC), en uiteraard The Box. The Box is af en toe in de nachtelijke uren te zien. Maar ik kijk graag Fresh Prince, en Chappelle Show. Verder kijk ik het niet vaak Reageren
LBG Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 The Box is niet failliet.. ik heb het nog gewoon. Reageren
Gino99 Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Wayans Bros vind ik het beginflimpje altijd Lol Reageren
Kakaroth Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 alles behalve de AliG show Als ik niets te doen heb, ga ik gwoon achter de tv me avond vverneuken[/font] Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 (bewerkt) The Box is niet failliet.. ik heb het nog gewoon. The Box is wel failliet. Lees mijn post nogeens! Ik vind het echt jammer dat The Box failliet is. The Box Comedy wordt namelijk beheerd door de mensen van Comedy Central, en TIEN (talpa) helpt ook een hand mee. Op de zender van The Box zijn eigenlijk 3 kanalen te zien. Nickelodeon, The Box Comedy (Nee, dit is geen BOX, maar CC), en uiteraard The Box. The Box is af en toe in de nachtelijke uren te zien. Dus The Box die jij hebt, is van de mensen van TIEN & Comedy Central. The Box Comedy is iets anders dan The Box. The Box was namelijk van lid van MTV Benelux. Bewerkt: 12 april 2007 door Apple-Mac Reageren
LBG Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Maar als je het kan blijven ontvangen maakt het toch niet uit dat ze failliet zijn? Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 ik vind het wel jammer dat Nicklelodeon nu op de box is ik kijk soms als er niks op tv is .. Reageren
Advancegta Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Leuk topic! Ik kijk elke dag naar The Box Comedy, om 8 uur fresh prince en rond half elf Dave Chappele's show en daarna southpark, daarna slapen. Vooral Fresh Prince is erg leuk en ook South Park is geweldig. Dave Chapelle heeft ook leuke 'sketches' maar ze zijn niet allemaal even leuk. Reageren
Gino99 Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Ik heb gister Tracy Morgan gezien!.Die was echt grappig met SnoepDogg! .Chapelleshow heb ik helaas nog nooit gezien Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Ik kijk geen SouthPark meer op TV. Ik kijk het hier. Want daar zijn alle afleveringen en die op the box komen zijn alleen siezoen 7,8 en 9. En die heb ik echt gewoon té vaak gezien. En op allsp zijn gewoon zoveel alfeveringen ik kijk elke dag wel weer 2 nieuwe die ik in 3 weken nog niet eerder gezien heb. Én elke donderdag de nieuwste aflevering van seizoen 11! Maar goed, dat was een beetje offtopic. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Ik vind die komedie's op Nickelodeon wel leuk. als Saved By The Bel, Kenan & Kell enzo. Op the Box vind ik Fresh Prince, Jamie Foxx & Wayans Brothers wel grappig Reageren
Gino99 Geplaatst: 30 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Nieuws!! 30 april (vandaag) Comedy Central gaat om 20:00 de lucht in! Nu mijn vraag:Wat vinden jullie van de nieuwe zender??.Lijkt het je leuk of dom.Post he hier Reageren
spoeky Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Op www.comedycentral.nl kan je de nieuwe tv gids zien! Er zijn veel nieuwe progamma's,maar ook oude! Southpark, Jamie Foxx en The Wayans bros blijven op tv. Voor de rest allemaal nieuwe progamma's Ik ben blij dat het Comedy Central is geworden! The Box comedy had te veel herhalingen! Dat zal met CC ook wel zijn, maar er zijn nieuwe progamma's! Want met Southpark, Chapelle show en Fresh prince waren allemaal herhalingen! Fresh prince is nu ook weg, maar het komt nog op Veronica! Ik hoop dat ooit Nickelodeon een aparte zender wordt en dat CC de hele dag gaat uitzenden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.