Verrity Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Lijkt me een hoop flauwe onzin! Ik hoop echter dat Southpark blijft! En Fresh Prince of Bel Air! Verder... Kon ik de rest missen als kiespijn. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 *kijkt nooit meer naar The Box omdat ze Tha FP of BA hebben ingeruild voor een (***)programma en haat TMF door "de jeugd van tegenwoordig" en kijkt alleen nog maar MTV* ... *Is blij dat dat eruit is... :dans: * Reageren
Verrity Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 (bewerkt) Even een reactie over de nieuwe zender: The Office US is wel leuk Verder ook die (Ben z'n naam kwijt iets me 911) En uiteraard SOUTH PARK!!! Bewerkt: 5 mei 2007 door Grove-Member Reageren
Gino99 Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 (bewerkt) Reno 911,bedoel je zeker.Dat gaat wel .Hetz iet er wel leuk uit over het algemeen.Soth Park was gister ook heel leuk Bewerkt: 7 juni 2008 door Gino99 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.