neo's Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 eej kan iemand mij helpen ik ben op 3e eiland met een missie moet je maddog reden want die wil een zelfmoord plege en als dat filmpje nog bezig is springt die al er van af of als ik een auto moet hale waar hij in kan vallen ben je nog 15m in de buurt springt die al is dit misschien een fout van het spel. Reageren
Redbullcola Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 (bewerkt) Zorg dat 1 band aan de ene helft van de streep is en 1 band aan de andere kant. Dan hoef je alleen nog maar naar achter en voren te rijden. Bewerkt: 30 november 2004 door Redbullcola Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 Dit hoort in het forum: Missie Hulp! <_< Reageren
CJ-SA Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 Dit hoort in het forum: Missie Hulp! <_< o en als die daar toevallig als is ? de auto iets meer bij de muur zetten en dan zorgen dat mad dogg op t hooi valt Reageren
X-TX Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 er zijn al meer dan 4 topics over Reageren
juul Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 srry klikte ergens anders kwam het 2x :angry: ja, tegenwoordig gebruikt niemand de zoek functie Reageren
neo's Geplaatst: 1 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2004 maar kan niet bij auto komen want dan springt die al en wat is een band1 ofzoiets Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.