Libertine Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 hey, ik wist niet ofdat ik hiervoor een nieuwe topic mocht openen maar ik had bij de zoekfunctie niets over dit onderwerp gevonden, maar goed. Ik heb in San Fierro twee dates met Katie en Michelle ofzoiets en ik heb beide 100% gehaald maar het hartje gaat maar niet weg van die twee dames op de kaart is dit normaal? En moet ik in die twee mijn tijd blijven steken zodat de % niet daalt? Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Als de 100% is gehaald dan is die date gehaald ! Dus als het goed is gaat er nu geen % meer vanaf ! Reageren
-eend- Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 t hartje gaat pas weg als je vriending t uit heeft gemaakt. dus is t idd normaal En je hoeft er geen tijd meer in te besteden , omdat je de bloning al hebt. Maar je % word er wel minder door Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 (bewerkt) Bij 100% gaan er wel %-en van af, alleen raak je de gewonnen dingen die je hebt vrijgespeeld niet kwijt, zoals Medic Uniform etc. >>> Door Dutchy3010: En dit precies stond ook al twee posts hierboven, voor het bedankje...<<< Ow,, Sorry, te vlug overheen gelezen! Bewerkt: 6 april 2007 door Kellerman Reageren
michaelfivez Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Maar raak je dan ook je hulp kwijt (bv sommoge vriendin krijgen je ui de gevangenis met je wapens nog) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Maar raak je dan ook je hulp kwijt (bv sommoge vriendin krijgen je ui de gevangenis met je wapens nog) Die raak je dan inderdaad kwijt... Reageren
michaelfivez Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Maar raak je dan ook je hulp kwijt (bv sommoge vriendin krijgen je ui de gevangenis met je wapens nog) Die raak je dan inderdaad kwijt... ow... En als je ze vermoord terwijl je de 100 procent hebt Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Maar raak je dan ook je hulp kwijt (bv sommoge vriendin krijgen je ui de gevangenis met je wapens nog) Die raak je dan inderdaad kwijt... ow... En als je ze vermoord terwijl je de 100 procent hebt Dan raak je wel ALLES kwijt . Reageren
Rivel Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Maar raak je dan ook je hulp kwijt (bv sommoge vriendin krijgen je ui de gevangenis met je wapens nog) Die raak je dan inderdaad kwijt... ow... En als je ze vermoord terwijl je de 100 procent hebt Dan raak je wel ALLES kwijt . Buiten je kleren! Die auto is dan wel weg! En je kan er ook iet meer mee ***'en Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) De percentages gaan alleen omlaag van deze twee vriendinnetjes als je ook in San Fierro bent cq blijft. Dus als je beide meiden op 100% hebt en je hebt geen missies meer in San Fierro blijf dan weg uit S.F., dan zullen de percentages op 100% blijven. Dit geldt ook voor Denise Robinson in Los Santos en Millie in Las Venturas. Voor die twee andere meiden: Barbara en Helena geldt dat je door beiden in zowel de Desert als de Badlands gebeld kan worden en dus het risico loopt dat het percentage achteruit gaat tenzij je hun telefoontjes aanneemt en met de dames uit gaat. succes Bewerkt: 10 april 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
michaelfivez Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Maar raak je dan ook je hulp kwijt (bv sommoge vriendin krijgen je ui de gevangenis met je wapens nog) Die raak je dan inderdaad kwijt... ow... En als je ze vermoord terwijl je de 100 procent hebt Dan raak je wel ALLES kwijt . Buiten je kleren! Die auto is dan wel weg! En je kan er ook iet meer mee ***'en Je kan de auto toch op voorand in je garage zetten... Maar Denis komt steeds terug, ik heb ze nu al zo'n 10 keer vermoord en ze leeft nog Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.