Jump to content

rockstar kan geen goede gta iv brengen kijk maar


yes r

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sjoeter

    4

  • -R-R-

    2

  • GTA_XP

    2

  • Insanity Prawn Boy

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

daar heb je best wel gelijk in.

maar met alle downloadable content zijn er veel meer uitbreidingen.

misschien is het daarom zo dat alleen Xbox Live downloadable content krijgt, omdat het bij de ps3 gewoon op schijf staat hahha

maar dat zal wel niet het geval zijn :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Er kan echt ziek veel data op die schijfjes en ze kunnen er ook nog is 2 keer zoveel data op kwijt door gebruik te maken van de dual layer techniek.

Denk dat de ruimte nog het minst erge probleem is voor Rockstar.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV gaat zeker op een DVD'tje passen, aangezien dat ook met Just Cause gelukt is, en in dat spel heb je nota bene 1025 km2 aan spelwereld. Ruimtegebrek zal dus geen probleem zijn.

Ik denk dus dat ze bij GTA IV net zoals bij Just Cause procedurale technieken gaan gebruiken. Dit houdt in dat bijv. een texture niet zelf op de DVD staat, maar data waarmee de texture tijdens het spelen gevormd wordt. Deze data neemt veel minder ruimte in dan de texture gedaan zou hebben. Soms zelfs minder dan 30% van de grootte van de originele texture. Natuurlijk spaart dit enorm veel ruimte, maar er is wel echter meer processorkracht nodig om het spel te spelen. Maar dat is echter iets waar je je bij de Xbox 360 en PS3 geen zorgen om hoeft te maken.

Dus yes r, het feit dat GTA IV ook voor de Xbox 360 verschijnt heeft geen negatieve uitwerking op de kwaliteit van het spel.

:bier: Nuke[NL]

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV gaat zeker op een DVD'tje passen, aangezien dat ook met Just Cause gelukt is, en in dat spel heb je nota bene 1025 km2 aan spelwereld. Ruimtegebrek zal dus geen probleem zijn.

Ik denk dus dat ze bij GTA IV net zoals bij Just Cause procedurale technieken gaan gebruiken. Dit houdt in dat bijv. een texture niet zelf op de DVD staat, maar data waarmee de texture tijdens het spelen gevormd wordt. Deze data neemt veel minder ruimte in dan de texture gedaan zou hebben. Soms zelfs minder dan 30% van de grootte van de originele texture. Natuurlijk spaart dit enorm veel ruimte, maar er is wel echter meer processorkracht nodig om het spel te spelen. Maar dat is echter iets waar je je bij de Xbox 360 en PS3 geen zorgen om hoeft te maken.

Dus yes r, het feit dat GTA IV ook voor de Xbox 360 verschijnt heeft geen negatieve uitwerking op de kwaliteit van het spel.

:bier: Nuke[NL]

Hoop dat GTA IV grafisch niet teveel op Just Cause gaat lijken...auto kan je naar het schijnt niet eens kapot rijden...en als je snel heen en weer loopt kon het spel ook niet volgen.

Op die blueray kan inderdaad enorm veel op en PS3 en Xbox zullen wel downloads beschikbaar maken...

Bewerkt: door East Coast Crip
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit een beetje roeren in een bak diarree. je zou ook kunne zeggen: rockstar kan gene goede gta IV uitbrengen omdat Sony vergeten is om een goeie cpu tegenover hun overweldigengoede graphic processor te zetten. er waren namelijk stille geruchten dat het missn wel een xbox 360 excusive ging worden omdat de ps3 het helemaal niet aan zou kunne.

maar wat ik zeg dit zijn "next-gen" consoles dus over de kwalitijd hoe je je echt geen zorgen te maken.

Bewerkt: door Sjoeter
Link to comment
Delen op andere websites

Alle mensen die een PS3 hebben doen negatief over de Xbox 360. En andersom weer hetzelfde. Hier klopt hellemaal niks van. Zoals ik al eerder zei. Zoveel verschil zit er niet tussen de Xbox 360 en PS3. Het ligt aan de tv die je heb.

Link to comment
Delen op andere websites

playstation 3 heeft blue ray disc & daar gaat meer op dan een xbox 360 dvdtje

Heeft de PS3 de ruimte voor games tot nu toe benut voor Blu-ray? The Elder Scrolls IV: Oblivion staat zelfs 2× op de Blu-ray disc, om maar een voorbeeld te geven. De launch games van de PS3 hebben in ieder geval nog niks spectaculairs gedaan met Blu-ray. Verder zou de Xbox 360 de data van de DVD weer decomprimeren en deze op de hard drive opslaan. Microsoft zal de levensduur van de DVD verlengen en anders komen Xbox 360 games op 2 discs. Totaal geen probleem.

En om nou een hele discussie te voorkomen, de PS3 en de Xbox 360 hebben beide veel potentie en zijn beide in staat om GTA IV soepel op je scherm te laten toveren. Iedereen die het daar niet mee eens is moet de fanboy vlag maar weggooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat R* niet minder gaat presteren, ze kunnen bijvoorbeeld meerdere DVD's gebruiken voor de XBOX360, zodat je bijvoorbeeld een DVD moet installeren op je harde schijf ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Just Cause net als Nuke ook in mijn bezit en hij is abnormaal groot. Het landschap is ongeveer 20 keer zo groot als heel San Andreas! R* gaat GTA IV zeker op een DVD'tje krijgen. De bleu ray discs worden bij games nu oom alleen maar gebruikt om gamedata er 3 keer op te zetten zodat het sneller laadt.



Gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

De grootte doet niet toe.

Als ze goede texture compress technieken gebruiken kunnen ze het ook op een dvd krijgen.

En Xbox360 is DUAL LAYER DISC dus 8 gig kan er nog op. Maar zoals eerder al vermeld is

De ruimtes doen er nu niet veel toe eigenlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ho even kerel.Dus je wilt zeggen dat kwaliteit samen moet gaan met de grote van een dvd rom of blue gay disk?Onzin natuurlijk.

Een goede GTA hangt niet af van grote of op wat voor disc je desbetreffende inhoud zet.

EDIT: dit doet me trouwens denken aan de vraag of een grote leuter nou beter is als een kleine...Het gaat tenslotte om de prestatie en niet om de omvang. :bonk:

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...