Jump to content

rockstar kan geen goede gta iv brengen kijk maar


yes r

Recommended Posts

Mischien dat GTA4 voor de 360 gewoon op één DVDtje komt. Ik denk niet echt dat het op 2 dvd's kan, ik heb het ook nooit eerder gezien. Het zou ook best is op een HDDVD kunnen komen, echter moet je dan wel zo'n geval aanschaffen voor €200-,

Ook doet de grootte van de wereld er vrij weinig toe. Als je GTA4 is vergelijkt met Just Cause, is GTA4 veel gecompliceerder en maakt het gebruik van heel veel meer texturws. Buiten dat hebben de GTA's altijd ongeloofelijk veel data aan geluid. Alle audio van sa is maar liefst 2\3 van de data. (de audio is 3,24gb en de rest is 1,44gb)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sjoeter

    4

  • -R-R-

    2

  • GTA_XP

    2

  • Insanity Prawn Boy

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hallo mensen,

ik wil deze vraag kwijt:

Kan PS3 op een normale tv?

Een beeldbuis, zo niet en Xbox 360?

Want ik spaar één van die console speciaal voor GTA IV.

Alleen weet ik niet welke console op een gewone tv.

PS, ik vraag het, zodat ik geen nieuwe topic hoeft te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo mensen,

ik wil deze vraag kwijt:

Kan PS3 op een normale tv?

Een beeldbuis, zo niet en Xbox 360?

Want ik spaar één van die console speciaal voor GTA IV.

Alleen weet ik niet welke console op een gewone tv.

PS, ik vraag het, zodat ik geen nieuwe topic hoeft te maken.

ze kunne allebij op gewone tv's!

alleen kun je geen gebruik maken van hd. dan heb je een speciale tv nodig

maar overweeg goed wat je wilt met je console. ik ga voor de xbox, nu helemaal aangezien er nog 2 speciale delen aleen voor uitkomen :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja precies, en blue-ray zorgt er niet voor dat de graphics beter tot hun recht komen. En aangezien de hele blue-ray markt nog in de kinderschoenen staat en GTA IV al in oktober uitkomt (zeggen ze) zal het iig op een dvd uit komen (en voor de ps3 natuurlijk op Blue-ray). GTA SA heeft ook al bewezen (naar mijn idee) dat je ondanks de beperkte grootte van een DVD, tog een mega game er kunt opslaan.(vergelijk GTA SA en GTA VC maar-> de animaties zijn vooral in SA veel en veel beter en laten we niet de grootte van de game-wereld vergeten)

Peace and Rock on!

A.D

Link to comment
Delen op andere websites

ok bedankt!

Dus is de Xbox 360 beter?

Neem ik aan? Want omdat GTA IV niet op pc uitkomt, wil ik één van die console sparen.

De PS3 is qua prestaties beter. Het is alleen de vraag of GTA IV er erg veel beter op wordt. Dat het er mooier uit gaat zien is zo goed als zeker, maar of het ook groter wordt is nog de vraag. Doordat de PS3 van blu-ray gebruik maakt, kan het spel natuurlijk ook veel mooier groter worden op de PS3.

Ik zou voor de PS3 gaan. (doe ik zelf ook)

Link to comment
Delen op andere websites

De grootte doet niet toe.

Als ze goede texture compress technieken gebruiken kunnen ze het ook op een dvd krijgen.

En Xbox360 is DUAL LAYER DISC dus 8 gig kan er nog op. Maar zoals eerder al vermeld is

De ruimtes doen er nu niet veel toe eigenlijk.

De groottes doen er zeker wel toe.

Compressie kost kracht, bij wat lichtere games zoals GTA IV zal het misschien niet zo erg merkbaar zijn. Maar als de games steeds zwaarder worden (= meer kracht) dan blijft er minder kracht over voor compressie en kan dat problemen opleveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is volgens mij niet zoveel verschil (ook al koop ik toch nen ps3 :engel: ). Maar als er verschil is:

-Misschien kennen jullie Need foor Spped: Most wanted. Deze is uit op x-box 360 en ps 2 (waarvan de 360 dus duidelijk de beste is). Als je het spel op de 360 speelt zie je duidelijk (lees heel duidelijk) een verschil in grafics.

NFS-Most-Wanted1.jpg

ps2

nfsmw4.jpg

xbox 360

(als jullie geen verschil zien zijn jullie blind :engel: )

Jeziet het verschil ook als je speelt... (ik speelde de 360 zelfs op een slechtere tv)

Dus als de ps3 veel beter is dan de xbox 360, maken ze in de 360 gewoon een andere (slechtere) resolutie

Bewerkt: door michaelfivez
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou ook best is op een HDDVD kunnen komen, echter moet je dan wel zo'n geval aanschaffen voor €200-,

Microsoft heeft zelf aangegeven dat de HD-DVD drive add-on enkel is voor HD-DVD films, niet voor games. Alle Xbox 360 games zullen nog op DVD komen.

ok bedankt!

Dus is de Xbox 360 beter?

Neem ik aan? Want omdat GTA IV niet op pc uitkomt, wil ik één van die console sparen.

De PS3 is qua prestaties beter. Het is alleen de vraag of GTA IV er erg veel beter op wordt. Dat het er mooier uit gaat zien is zo goed als zeker, maar of het ook groter wordt is nog de vraag. Doordat de PS3 van blu-ray gebruik maakt, kan het spel natuurlijk ook veel mooier groter worden op de PS3.

Ik zou voor de PS3 gaan. (doe ik zelf ook)

Beetje onzin wat je hier zegt. De Xbox 360 heeft als eerst 1080p ondersteuning (ja échte 1080p ondersteuning, geen geupscalede resolutie naar 1920 × 1080) en heeft tot nu toe de mooiste games (Gears of War). Omdat de PS3 qua Cell processor cijfertjes in theorie er beter naar voren komt zijn gelijk de prestaties beter? Kom nou. Ten eerste zijn er vandaag de dag gigantisch veel multiplatform titels (zeker nu omdat er nog niet zo gek veel consoles verkocht zijn) waarbij je de kracht van een console niet helemaal benut wordt. Pas bij exclusieve games (en die zijn zeldzaam aan het worden) zie je de individuele kracht van een console. Ten tweede gaat het er om wat de developers doen met die kracht.

Link to comment
Delen op andere websites

De grootte doet niet toe.

Als ze goede texture compress technieken gebruiken kunnen ze het ook op een dvd krijgen.

En Xbox360 is DUAL LAYER DISC dus 8 gig kan er nog op. Maar zoals eerder al vermeld is

De ruimtes doen er nu niet veel toe eigenlijk.

De groottes doen er zeker wel toe.

Compressie kost kracht, bij wat lichtere games zoals GTA IV zal het misschien niet zo erg merkbaar zijn. Maar als de games steeds zwaarder worden (= meer kracht) dan blijft er minder kracht over voor compressie en kan dat problemen opleveren.

tis gewoon afwachten tot er meer concreete bewijzen zijn ed.

Bewerkt: door Sjoeter
Link to comment
Delen op andere websites

iedereen stoppen met de discussie over de 360 is beter of de ps3 is beter het zijn allebei geweldige krachtige machines en zullen gta moeite loos kunnen draaien :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje onzin wat je hier zegt. De Xbox 360 heeft als eerst 1080p ondersteuning (ja échte 1080p ondersteuning, geen geupscalede resolutie naar 1920 × 1080) en heeft tot nu toe de mooiste games (Gears of War). Omdat de PS3 qua Cell processor cijfertjes in theorie er beter naar voren komt zijn gelijk de prestaties beter? Kom nou. Ten eerste zijn er vandaag de dag gigantisch veel multiplatform titels (zeker nu omdat er nog niet zo gek veel consoles verkocht zijn) waarbij je de kracht van een console niet helemaal benut wordt. Pas bij exclusieve games (en die zijn zeldzaam aan het worden) zie je de individuele kracht van een console. Ten tweede gaat het er om wat de developers doen met die kracht.
Zolang je zelf maar weet dat wat je nu zegt onzin is...
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...