Jopper47 Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 (bewerkt) Hallo lezers!!! Ik heb een mod gemaakt die supasave in San Fierro verandert in een C1000! Ik hoop maar dat niemand anders deze mod ook heeft gemaakt. Maar goed, dit is mijn 2e mod op deze site. Ik hoop dat jullie de mod leuk vinden. Van J.V Bewerkt: 24 april 2007 door Johannes47 Reageren
SWYV Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 screenshots? want als jij meer interesse wilt tonen zou jij best hen ook verleiden met screenshots van ingame, (alleen tekst kan hen gwn niet verleiden he) Reageren
Jopper47 Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2007 screenshots? want als jij meer interesse wilt tonen zou jij best hen ook verleiden met screenshots van ingame, (alleen tekst kan hen gwn niet verleiden he) Ik zal er wel een paar uploaden! Reageren
Jopper47 Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Hier is nog een screenshot! Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 De resolutie van de textures is wel hééééééél laag he . Maar voor de rest een grappige mod. Nuke[NL] Reageren
gybrus Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Een beetje veel wit als je het mij vraagt... Op internet kun je een hoop texture packs vinden mischien zit daar iets tussen dat wat beter kleurt dan al dat wit =D Grats Reageren
Jopper47 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik zal wel iets nieuws proberen en daarna de screens ervan uploaden! Reageren
Jopper47 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Dit is zeker te ''stenig''... Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik vind deze al beter, alleen zou ik de achtergrond van het logo niet zwart maken. Maak anders het vlak waar het logo op staat kleiner, of als dit niet mogelijk is een deel doorzichtig. Nog een tip trouwens: sla je screenshots op als .jpg/.jpeg of .png bestand, dat is wat forum-vriendelijker (neemt minder ruimte in en wordt geopend door de Windows Viewer voor Afbeeldingen i.p.v. MS Paint). Nuke[NL] Reageren
Jopper47 Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) Ik vind deze al beter, alleen zou ik de achtergrond van het logo niet zwart maken. Maak anders het vlak waar het logo op staat kleiner, of als dit niet mogelijk is een deel doorzichtig.Nog een tip trouwens: sla je screenshots op als .jpg/.jpeg of .png bestand, dat is wat forum-vriendelijker (neemt minder ruimte in en wordt geopend door de Windows Viewer voor Afbeeldingen i.p.v. MS Paint). Nuke[NL] Wat bedoel je met doorzichtig? En bedankt voor de tip trouwens! Bewerkt: 11 april 2007 door Johannes47 Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Wat ik met doorzichtig bedoel is dat de texture geen kleur heeft en je er gewoon doorheen kunt kijken. In PS en PSP (aangenomen dat je daarmee werkt) wordt dit aangegeven met een rooster van witte en grijze blokjes. Die kun je krijgen door de achtergrond van de afbeelding weg te gummen. Hopelijk weet je nu genoeg Nuke[NL] Reageren
max96 Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Doe mij maar een Albert heijn Reageren
Jopper47 Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2007 (bewerkt) Doe mij maar een Albert heijn Lol, zou kunnen, maar ik hou liever nog even C1000 Bewerkt: 24 april 2007 door Johannes47 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.