Jump to content

SA hangt soms vast

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zat net lekker SA te spelen, even een race doen, en na 4:53 (het was een helirace) ging mijn spel vasthangen. Dit is de laatste tijd wel wat vaker. Het geluid loopt wel rustig door alsof alleen het beeld vasthangt. Ik doe dan altijd de Windows-knop indrukken, als links het start-schermpje komt lukt het, dan kan ik Windows Taakbeheer opstarten en SA dan afsluiten (hij reageert niet). Soms als ik de Windows-knop indruk, gebeurt er niks. Dan beweeg ik even met de muis en zie ik een pijltje (het normale pijltje) bewegen. Weet iemand hoe dit kan? Als je het niet snapt, zeg het maar.

Geplaatst:

Het kan ten eerste komen doordat je een mod niet goed hebt geïnstalleerd. Je kunt dus proberen, als je mods hebt geïnstalleerd, om die er eens af te halen, en te kijken of het spel daarna weer goed werkt zoals het zou moeten.

Als tweede kun je natuurlijk altijd gewoon proberen om heel San Andreas opnieuw te installeren, zodat je zeker weet dat alles wat voor de game nodig is, weer op de juiste plaats staat. Als je dit doet is het handig om altijd een back-up van je savegame te maken (die staat in Mijn Documenten -> GTA San Andreas User Files).

Het laatste advies wat ik kan geven, is dat je je computer eens 'schoonmaakt' met programmaatjes als Ccleaner of Hitman Pro. Ook kun je de virusscanner over de computer halen.

Succes, ik hoop dat het lukt! ;)

Geplaatst:

Je eerste optie: Ik heb alles goed geïnstalleerd, precies zoals de readme zei.

Je tweede optie: Dit heb ik al 5 keer gedaan, geen resultaten.

Je derde optie: Elke dag als de computer voor het eerst aanstaat begint de virusscanner met een complete test, dus hier kan het niet aan liggen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...