Jump to content

is Belgie Rock of Rap

is Belgie Rock of Rap  

25 leden hebben gestemd

1. 1. is Belgie Rock of Rap

• Rock
      10
    • Rap
      10
    • Anders
      5

Recommended Posts

Geplaatst:

Toen ik een in België was zag ik op de muziek zenders dat ze ietsje achterlopen op wat nieuw is enzo, en vooral op dance(of jump) muziek en rap/hiphop, maar dat ze met rock/pop enzo wel ongeveer hetzelfde als hier luisterden dus ik denk dat het rock is.

Geplaatst:
Toen ik een in België was zag ik op de muziek zenders dat ze ietsje achterlopen op wat nieuw is enzo, en vooral op dance(of jump) muziek en rap/hiphop, maar dat ze met rock/pop enzo wel ongeveer hetzelfde als hier luisterden dus ik denk dat het rock is.

Hier wil ik even op reageren. Je noemt hier namenlijk ook Jump, en jump komt officieel toch echt uit belgie.

Geplaatst:

Hier wil ik even op reageren. Je noemt hier namenlijk ook Jump, en jump komt officieel toch echt uit belgie.

Orgineel bedoel je, jumpstyle is niks officieels.

Geplaatst: (bewerkt)

Geen van beiden.

Belgie is wel Jump. Bijna iedereen kan jumpen,Belgie heeft goeie jumpdj's en dancings.

Dus is Belgie wel jump.

Maar ik denk ook een beetje rock/punk.

Oost-vlaanden en West-vlaanden,Antwerpen(denk ik ook) zijn voor JUmpstyle&terror&Hardcore/speedcore

Bewerkt: door sevaboy
Geplaatst:

Nou ja, Rock dan :$.

Omdat je reclame ziet ´Retie Rockt´ en het ´Graspop´, OMG met graspop kan ik niet slapen :cry::-(

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Jumpstyle..... No Comment

Jaaaaaaa het komt uit Belgie hahahahahaha!!! :clown:

Bewerkt: door Grove-Member

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...