Jump to content

Wat is de beste toolbar.

wat is de beste toolbar  

17 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is de beste toolbar

• yahoo toolbar
      0
    • google toolbar
      14
    • msn toolbar
      1

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat is de beste toolbar??

Van Yahoo weet ik dat niet zeker.

IK wist niet dat het hier past of bij ergens anders.

Bewerkt: door sevaboy
Geplaatst:

Google vind ik het beste van alles.

Omdat daar ook nog een popup-killer bij is en een zoekfunctie bij in.

Bij Yahoo en Msn zit wel spyware of een bende pop-ups bij. Ik gebruik zelf ook die van google omdat ik die gewoon het handigst vind.

Geplaatst:

Het is een kwestie van smaak. Ze gebruiken allemaal dezelfde basis.

Kan een moderator de optie 'geen toolbar' niet even toevoegen, dan had ik dat gestemd.

Ik heb maar een hekel aan die vervelende toolbars, ze zijn mij meer tot last. Als ik wil zoeken druk ik op de 'home' toets op mij TB en dat ga ik naar google, veel handiger. Wat heb ik aan engelse routeplanners, hamburgertenten in amerika en meer van dat soort rotzooi...

Geplaatst:

Geen toolbar is de beste.

Ik heb in FireFox in de bladwijzerbalk links naar:

Google

Gmail

GTAForum.nl

NeedforSpeedForum.nl

Mr.Green Forum.

Meer heb ik niet nodig, en ik heb nooit last van popups. Maar de toolbar van G00gl3 houdt alle popups tegen, zelfs nuttige popups. :schater:

Die zat bij zo'n programma, dus moet je die er handmatig afpleuren. :schater:

Geplaatst:
Kan een moderator de optie 'geen toolbar' niet even toevoegen, dan had ik dat gestemd.

Voor zover ik weet is 'geen toolbar' niet een naam voor een toolbar dus dan kan die ook niet de beste zijn (met andere woorden, jouw optie past niet bij de vraagstelling). Als je geen van de drie de beste vindt hoef je dan ook niet te stemmen, naar mijn mening.

Ik gebruik zelf overigens geen toolbar sinds ik FireFox gebruik, maar ten tijde van IE 6 had ik altijd die van google omdat daar een pop-up blocker in zat. Daarom heb ik op die gestemd, ook omdat ik die alleen gewenst op m'n PC kreeg en die van bv Yahoo altijd via andere programma's.

Geplaatst:

Eigenlijk vind ik dat een toolbar van welke maker dan ook, onder spyware valt. Ze zijn me meer tot last dan dat ik ze handig vind. En het zal me dan ook niet verbazen dat de toolbar van Google stiekem je zoekinformatie door zuilt naar de Amerikaanse Overheid o.i.d. Ik heb dus niet gestemd omdat mijn optie er niet bij zit.

Geplaatst:

Ik vind die van Google de beste, als ik zou moeten kiezen. Ik houd niet echt van extra toolbars.

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:

De Google toolbar natuurlijk!

Ik heb die al altijd gehad.

Behalve het laatste halfjaar. Ik hou niet zo van toolbars. Ze zitten in mijn weg! Bah! :ch:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...