GekkieJ01 Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 Kan je 2 player doen op de ps2 bij dit spel want bij sa kon dat wel en hierbij bedoel ik geen multiplayer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 Op de PSP kun je enkel via Multi Player samen spelen, maar omdat je dat niet bedoeld kan ik vrij simpel zijn. Die zijn er niet, en ook niet op de PS2 voor zover ik het me heb laten vertellen, omdat ik het spel (PS2 versie) zelf niet heb. Dit was inderdaad wel in SA aanwezig, maar in de stories niet, het zal waarschijnlijk wel in GTA IV komen, maar daarover kan je beter tegen die tijd in het GTA IV forum kijken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 Nee er is geen Multyplayer in Gta Vcs voor Ps2 Wel kun de codes voor de multiplayer actieveren maar deze hebben dan geen fuctie ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 Ik wil dit nog ff zeggen maar dat ik geen waarschuwing ofzo krijg want dat hoef ik niet dit is me vraag,Ik heb gta vcs op de pc gedownload maar ik keek op gtagames en toen bleek dat hij niet op de pc kan worden gespeelt moet je daarvoor een omgebouwde playstation 2 hebben ofniet Greetz gekkieJ01 >>> Door SummerBase: Spellen spelen van illegale games is niet toegestaan. Ik ben dan ook genoodzaakt hier een slot op te zetten, want wij mogen je niet helpen bij dit soort zaken. Ook raad ik je aan om niet aan te komen met dit soort vragen, want dit kan je inderdaad een warn opleveren. <<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts