Jump to content
Geplaatst:
comment_55947

Gister is op het tv-progamma Opsporing Verzocht de foto van Mohammed B. getoond, de waarschijnlijke moordenaar op Theo van Gogh. Het is voor het eerst dat justitie herkenbare politiefoto's van een verdachte openbaar maakt die al in de cel zit. Hiertoe is 'op het hoogste niveau' besloten.

Er waren al wel foto's van B. in de media verschenen, maar dat waren foto's van zeker een jaar geleden. Eén ervan kwam uit een wijkkrant waarvoor B. stukken schreef. Naar verluidt zou B. het laatste jaar een baard hebben laten groeien.

Voor meer info en de foto kijk hier http://frontpage.fok.nl/nieuws/48812

Bron Fok.nl

Bewerkt: door RTS

Featured Replies

Geplaatst:
comment_84342
Een moord is ook weer niet zo erg hoor <_<

weetje hoeveel moorden er in amerika worden gepleegd <_<

Dat is wel het minste wat ik kan denken. Wat maakt het ook uit, er wordt hier wel vaker iemand vermoordt. Wat denk je, jij woon in Amerika, op een dag krijg je het bericht dat je vader doodgeschoten is, wat doe je: Ach ja, wat kan mij het schelen dat gebeurt wel vaker, dacht ik niet hè. Een moord is wél erg, iemand zomaar naar het leven staan, maakt niks uit hoe vaak het gebeurt, het ís en blijft erg. Het lijkt mij toch niet dat jij wil dat er helemaal niemand naar je omkijkt als jij dood bent, iedereen zou dan met de gedachte rond moeten lopen: Dat gebeurt wel vaker, daar maken wij ons niet druk om. Sorry, maar ik vind dit écht niet normaal.

Geplaatst:
comment_84529

wow ff rustig, ik zeg alleen maar dat een moord heus niet zo erg is dan dat jullie zegge:

want bij die theo van gogh doet iedereen ook al zo raar, in amerika worden mischien wel 3x meer mensen vermoord, dan zeg ik nog niet dat het niet goed is want zulke mensen moeten opgesloten worden.

PS:

de moord op van gogh was zijn eigen schuld, er zijn altijd wel zulke gekken die het niet leuk vinden als er zo word gepraat over hun ras of wat ook maar. Als je zulke dingen over Nederlanders zegt dan zijn er vast wel een paar die het ook niet leuk vinden en gaan ook knallen. ;)

Geplaatst:
comment_84561
wow ff rustig, ik zeg alleen maar dat een moord heus niet zo erg is dan dat jullie zegge:

want bij die theo van gogh doet iedereen ook al zo raar, in amerika worden mischien wel 3x meer mensen vermoord, dan zeg ik nog niet dat het niet goed is want zulke mensen moeten opgesloten worden.

PS:

de moord op van gogh was zijn eigen schuld, er zijn altijd wel zulke gekken die het niet leuk vinden als er zo word gepraat over hun ras of wat ook maar. Als je zulke dingen over Nederlanders zegt dan zijn er vast wel een paar die het ook niet leuk vinden en gaan ook knallen. ;)

Nou nou nou nou...

Ik ken veel mensen waar ze niet op geknald hebben hoor!

Geplaatst:
comment_85386

PS:

Nou nou nou nou...

Ik ken veel mensen waar ze niet op geknald hebben hoor!

maar er zijn dus ook mensen waar wel op zijn geknald ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.