JeGe Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Ik heb op youtube filmpjes gevonden hoe je via de hidden interiors naasr liberty city kan. nou ik doe precies hetzelfde en mij lukt het niet mischien doe ik iets fout. kunnen jullie mij helpen? Reageren
gta dylan Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 (bewerkt) dit is normaal. je gaat er naartoe via de hidden interrors. niets bijzonder. (oops sorry ik wist niet wat je bedoelde) er is al een toppic over,kijk daar eens. Bewerkt: 7 april 2007 door gta dylan Reageren
JeGe Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2007 oops perongelijk bij ee geplaatst:| mjah kan toch iemand me helpen? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Misschien lukt het hiermee. Reageren
JeGe Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2007 ja dat doe ik maar het lukt me niet of ik kom niet hoog genoeg hoewel ik zo hoog als ik kan met de zijkant van de jetpack de lucht inga. mjah weten jullie nog een waarschijnlijke oorzaak? Reageren
JeGe Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2007 dat is trouwens een fijne site, lekker snel reacties. bedankt. Reageren
spoeky Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 TIP: Druk niet alleen pijltje omhoog in! Dan ga je vaak naar beneden! Druk pijltje omhoog in met pijltje naar rechts of links. Je hebt dan kans dat je minder naar beneden val! Voor de rest ben ik zo nooit naar Liberty City geweest. Maar dit wist ik toevallig. Succes! Reageren
JeGe Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Maar sommige mensen hebben aan een jetpack genoeg. de hoeven geen heli. enuuh bestaat er trouwens een unlimited hight cheat? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Maar sommige mensen hebben aan een jetpack genoeg.de hoeven geen heli. enuuh bestaat er trouwens een unlimited hight cheat? Nee, deze cheat bestaat helaas niet. Er stond ooit een mod op "deze" site, maar ook deze is niet meer de vinden. Een lijst van "alle" cheats is trouwens >hier< te vinden. Reageren
Dastard Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Maar sommige mensen hebben aan een jetpack genoeg.de hoeven geen heli. enuuh bestaat er trouwens een unlimited hight cheat? Nee, deze cheat bestaat helaas niet. Er stond ooit een mod op "deze" site, maar ook deze is niet meer de vinden. Een lijst van "alle" cheats is trouwens >hier< te vinden. Uliminited height ja tog Lantyz had dat gebreukt voor de foxter air base in GTA:vc? tog? Reageren
Bling Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Maar sommige mensen hebben aan een jetpack genoeg.de hoeven geen heli. enuuh bestaat er trouwens een unlimited hight cheat? Deze mensen in kwestie hebben inderdaad gebruik gemaakt van de unlimited hight for Jetpack cheat, wat een van de mogelijkheden is van Armax (cheat-disc voor PS2). Deze cheat is echter niet beschikbaar zonder Armax (of een andere cheat-disc/modificatie). Het filmpje, waarnaar in enkele posts hierboven verwezen werd, blijft het beste alternatief, indien je geen gebruik kunt maken van mods en dergelijke. Ik raad je daarom aan om dit trucje gewoon even te oefenen, totdat je het eenmaal onder de knie hebt gekregen. Topic verplaatst naar 'SA General', aangezien dit niks weg heeft van een Easter Egg. Reageren
JeGe Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2007 jaah maar als je in san fierro in de hidden interior terecht komt moet je die code invoeren dat auto's wegvliegen als je ertegenaan botst. ja en als je dat hebt gedaan wat dan? dan kun je nog niks volgesmij want in die flimpjes toveren ze zo een quad en een maverick uit de muur in je cj garage:S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.