Jump to content

welke kleding


grovemember

Recommended Posts

yo,wie wil wat voor een systeem er is om kleren te krijgen,door missies gelijk VC,LCS,VCS of het dat je ze in kledingswinkels kunt kopen gelijk SA,en wat voor kleren zou je het liefst hebben dat in het spel is mafia of gangsta zeg je mening

ik ben voor het 2de gelijk SA door kon je je goesting kopen,ikzou het liefst mafia en punk kleren erin willen ebben gelijk een leather jacket zou me zalig lijken

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou net zoals in Gta SanAndreas gewoon de kleren willen kopen !

Ook al kreeg je bij sommige missies in SanAndreas ook kleding !

Ik zou het liefst van alles wat willen hebben ..

Maar wel veel uitgebreider dan in SanAndreas en dat de laadtijden niet zo lang duren om van kleding stuk te wisselen !

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind net zoals in San Andreas dat je gewoon leuke Gangster, Maffia, Nette pakken, enzovoort moet kunnen kopen in GTAIV, en ook dat er veel meer winkels zijn want ik zag toch bij GTASA mensen in kleding op straat wat echt goed uitzag en dat je dat niet in de shops kon kopen dat was wel jammer dat mogen ze nu wel verbeteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mogen ze het net zoals in SA gewoon met winkels doen. Deze keer moeten ze er wel veel meer kleren in steken en veel meer verschillende stijlen. Zodat iedereen wel iets kan kopen wat zij/hij leuk vindt.

Bewerkt: door Eros
Link to comment
Delen op andere websites

Een super duur pak van Brioni of Giorgio Armani lijkt me wel wat :sigaar::sigaar:

Meer kledingwinkels en meer variatie zou ik ook wel graag willen.

Bewerkt: door ivrh
Link to comment
Delen op andere websites

Een super duur pak van Brioni of Giorgio Armani lijkt me wel wat :sigaar::sigaar:

Meer kledingwinkels en meer variatie zou ik ook wel graag willen.

Zo fckn hard mee eens: kijk naar die gozer. Ik zie me al met hem in een million dollar pak lopen. Maar ik wil eigenlijk dat het geld wat beter geregeld wordt, ook in combi met de kleding en de winkels. Dat je begint als een blutte gozer in een leren jack en dat je aan t einde pas rond loopt in een pak. Met LCS loop je al meteen in t begin bijna rond met een pak. Vind ik jammer.... Dat je duz echt gewoon heel veel geld moet hebben voor zo'n pak en dat je op geen manier aan dat geld kan komen dan de missies. Duz niet een paar dagen achter elkaar wat mensen in elkaar bossen maar zwoegen voor je status. :sigaar:

Sorry voor de preek maar moest ik ff kwijt :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het heerlijk zal zijn als je eenmaal een boel duiten hebt binnengehaald dan een duur pak kan kopen met dure juwelen.Horloge,ketting en natuurlijk de ringen.Want ringen hebben we in GTA : SA niet gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

veel maffia achtige outfits, en idd de ringen ( die je natuurlijk kan kiezen: Zilver, Goud, platina en Diamant ) hetzelfde geld voor kettingen ( ook in Zilver enz. )

en evrder wat ik er graag in zie: Fedora Hats

bi0lxw11.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...