Rullez Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 Beste gtaforumers. Ik heb zins vandaag VC. Nu heb ik alleen geen geluid. Dus ga ik bij options kijken. En dan staat er geen Audio hardware gevonden. Dus wat moet ik nu doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 Beste gtaforumers. Ik heb zins vandaag VC. Nu heb ik alleen geen geluid. Dus ga ik bij options kijken. En dan staat er geen Audio hardware gevonden. Dus wat moet ik nu doen.Een gegarandeerde oplossing heb ik niet voor je, maar misschien dat ik je wel kan helpen...Ik kan me namelijk vaag herinneren dat bij verschillende games bij de installatie aan is te geven of je de Audio wilt installeren en volgens mij is dit met Vice City ook zo. Dus ik zou zeggen: Installeer 'm even opnieuw en lees tijdens de installatie alles goed door. Als ik het goed heb kun je ergens aanvinken dat je Audio wilt installeren. Ik hoop dat het gaat werken; Mocht dat niet zo zijn, laat het dan even weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 Ik heb dit dus gedaan. Maar het helpt niet. Wie weet mis ik een map ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 (bewerkt) En gelukkig bestaat er GTA Monster! Ga naar de map Audio in het spel zelf, en klik op een radiozender, ga nu verder met de gameplay, en volia! @ NandroDavids: Its good and complete! Bewerkt: 7 april 2007 door GTA Monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 Dit kan ik niet doen want er staat geeb Audio Hardware gevonden. Verder heb ik echt helmaal geen geluid he. Geen pratende mensen enz enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spoeky Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 Heb je bij andere spellen wel gewoon geluid? Anders is er misschien iets mis met de geluidskaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 Op een vreemde manier doet hij het nu. Maar heb ik dus nog een vraag. Hoe plaats je mods in GTA. zoals auto's. Drift mods enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2007 Beste gtaforumers. Ik heb zins vandaag VC. Nu heb ik alleen geen geluid. Dus ga ik bij options kijken. En dan staat er geen Audio hardware gevonden. Dus wat moet ik nu doen. ' Heb je een legale versie van VC??? Ik had dit probleem ook toen ik de illegale versie van VC had. Toen had ik de legale gekocht en nooit meer problemen gehad met het geluid. Suc6 David22 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.