Jump to content

Geen geluid


Rullez

Recommended Posts

Beste gtaforumers. Ik heb zins vandaag VC. Nu heb ik alleen geen geluid. Dus ga ik bij options kijken. En dan staat er geen Audio hardware gevonden. Dus wat moet ik nu doen.
Een gegarandeerde oplossing heb ik niet voor je, maar misschien dat ik je wel kan helpen...

Ik kan me namelijk vaag herinneren dat bij verschillende games bij de installatie aan is te geven of je de Audio wilt installeren en volgens mij is dit met Vice City ook zo. Dus ik zou zeggen: Installeer 'm even opnieuw en lees tijdens de installatie alles goed door. Als ik het goed heb kun je ergens aanvinken dat je Audio wilt installeren.

Ik hoop dat het gaat werken; Mocht dat niet zo zijn, laat het dan even weten :)

Link to comment
Delen op andere websites

En gelukkig bestaat er GTA Monster!

Ga naar de map Audio in het spel zelf, en klik op een radiozender, ga nu verder met de gameplay, en volia!

@ NandroDavids: Its good and complete!

Bewerkt: door GTA Monster
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Beste gtaforumers. Ik heb zins vandaag VC. Nu heb ik alleen geen geluid. Dus ga ik bij options kijken. En dan staat er geen Audio hardware gevonden. Dus wat moet ik nu doen.

'

Heb je een legale versie van VC??? Ik had dit probleem ook toen ik de illegale versie van VC had. Toen had ik de legale gekocht en nooit meer problemen gehad met het geluid. :dans:

Suc6

David22

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...