weci Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Hallo iedereen Ik heb een vraag. Ik zou een Kangaskhan willen vangen in de Safari Zone. Maar op Animewolken staat dat een Kangaskhan in het 2de deel (van de 4) v/d Zone te vinden is. Ik heb gezocht en gezocht, maar hij komt maar niet tevoorschijn. Kan iemand mij helpen deze te vinden. En tips om hem te kunnen vangen zijn ook welkom. Bv: Een rots gooien of snoepje,... Alvast bedankt Reageren
sevaboy Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 (bewerkt) IK heb een kangashan en ik heb 3 uur moeten zoeken voor hem. Pokémons komen nooit wanneer je wilt. EN het is waar hij zit in het 2de deel van de Safari ZOne.Misschien zat je ook mis. Kan ook! Dus zoek nog eens En een tip: voor geen tijdverspilleng in de Safari zone te hebben. Sta op gras en doe de pijltjes omhoog zonder te lopen of heb een Oddish mee doe Sweet Cent heeft.ZO komen er snel pokémons. Bewerkt: 7 april 2007 door sevaboy Reageren
Thundercover Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Ik weet niet in welk gedeelte Kangaskhan zit, maar ik heb hem gevangen bovenin dat gedeelte (2e gedeelte zou heel goed kunnen). En ik heb in één keer de Safari Ball gegooid. Mijn tip: gewoon in het gras blijven lopen en andere Pokémon negeren (dus RUN gebruiken). Succes Reageren
weci Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2007 (bewerkt) Oké, bedankt en dan zal ik nog maar eens proberen. --------------------- Ik ben hem nu al eens tegengekomen, maar vangen ging niet echt. Hij sprong telkens uit de bal. En daarna liep hij weg. Hoe kun je 'm het beste vangen???? Bewerkt: 8 april 2007 door weci Reageren
RS-modder Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Oké, bedankt en dan zal ik nog maar eens proberen. --------------------- Ik ben hem nu al eens tegengekomen, maar vangen ging niet echt. Hij sprong telkens uit de bal. En daarna liep hij weg. Hoe kun je 'm het beste vangen???? Ik gooi alstijd eerst een snoepje dan gooi ik een bal lukt he neit nog een snoepje probeer dan wer. Reageren
weci Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Oké, bedankt iedereen die me heeft willen helpen. Ik heb hem gevangen. Net zoals Thundercover zei. Meteen een bal gooien en ik had h'm meteen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.