Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb eindelijk weer een nieuwe GTA SA:D maar nou weet ik niet meer hoe je eigen muziek er in zet :puh:

kan iemand me helpen?

Geplaatst:
ik heb eindelijk weer een nieuwe GTA SA:D maar nou weet ik niet meer hoe je eigen muziek er in zet :puh:

kan iemand me helpen?

Ik heb het zelf nog nooit in San Andreas gedaan, maar ik ga er gemakshalve vanuit dat het op dezelfde manier zal werken als met Vice City en GTA III het geval was. In de map San Andreas User Files staat namelijk een map met de naam User Tracks. Volgens mij moet je daar gewoon je nummers inzetten en kun je ze in San Andreas beluisteren.

Mocht dit niet waar zijn, dan zal iemand me zodadelijk wel corrigeren :puh: Maar aangezien de map User Tracks er bij mij gewoon staat ga ik er vanuit dat het op deze manier moet...

Geplaatst: (bewerkt)

OK zoals Nandodavids zei , zet je de muziek in User tracks. dan start je gta op. ga naar: options > audo setup > user track options >> scan user tracks. wacht tot de scan voorbij is en dan moet ie t als het goed is doen ;)

Bewerkt: door -eend-
Geplaatst:

Download een mp3-muziek, zet die in je map 'Mijn documenten'->GTA San Andreas User files->

User track. Start SA op, ga naar Options->Audio options->User Track, laat hem even scannen en zet het

"Random", ga je naar je auto of moter of vliegtuig of boot en zet de radio op User Track Player.

Dan hoor je je muziek.

PS Het moet wel van een mp3-formaat zijn.

Geplaatst:

en met een save game dan?:Psrry dak sveel vraag maar is al meer als een jaar geleden dat ik voor jhet laatst heb gedaan:P

Geplaatst:
en met een save game dan?:Psrry dak sveel vraag maar is al meer als een jaar geleden dat ik voor jhet laatst heb gedaan:P

Met je savegame is er niks mee te maken.

Geplaatst:
en met een save game dan?
Wat bedoel je hier precies mee...? Hoe je MP3-bestanden kunt afluisteren in één van je savegames of hoe je een savegame goed in het spel moet plaatsen...?

Mocht het dat eerste zijn: Als je hebt gedaan wat -eend- hierboven heeft beschreven dan kun je bij elk van je savegames je eigen muziek luisteren. Voor elke savegame geldt dan hetzelfde en hier hoef je niets extras voor te doen.

Een savegame goed in je spel plaatsen doe je als volgt: Download de savegame die je wilt hebben. Zorg ervoor dat je de goede versie download, want je hebt SA Versie 1 en SA Versie 2. Plaats de savegame in de map San Andreas User Files en start San Andreas op. Laad de betreffende savegame en je kunt de savegame spelen.

Geplaatst:
en met een save game dan?
Wat bedoel je hier precies mee...? Hoe je MP3-bestanden kunt afluisteren in één van je savegames of hoe je een savegame goed in het spel moet plaatsen...?

Mocht het dat eerste zijn: Als je hebt gedaan wat -eend- hierboven heeft beschreven dan kun je bij elk van je savegames je eigen muziek luisteren. Voor elke savegame geldt dan hetzelfde en hier hoef je niets extras voor te doen.

Een savegame goed in je spel plaatsen doe je als volgt: Download de savegame die je wilt hebben. Zorg ervoor dat je de goede versie download, want je hebt SA Versie 1 en SA Versie 2. Plaats de savegame in de map San Andreas User Files en start San Andreas op. Laad de betreffende savegame en je kunt de savegame spelen.

ty:D

Geplaatst:

Wat gebeurt er als je een verkeerde download, ziet ie 'm dan niet staan ofzo? want ik had gister ook een savegame in de goede map staan alleen zag ie 'm in het spel niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...