DenkaanHenk Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Hey ik heb The Godfather al. Maar ik kwam dit filmpje tegen en ik verbaaste me. Zie het filmpje. Kan je in het begin van The Godfather al al die nette pakken aan doen wat die gast voor doet. Want het is aan de filmpjes te zien wel new game. Ik kon alleen die witte t-shirt met die zwarte broek aan doen. En als het echt kan. Hoe doe ik dat dan precies ? Alvast erg bedankt voor het antwoord. Reageren
SWYV Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 zo te zien is het al uitgespeelde spel en aldus ook alle kledingen gekocht te hebben, in begin heb jij idd maar 1soort kleedje, maar verdre in verhaallijn denk ik of meteen weet ik niet zo, ook kledingen kopen maar ff Godfather weer in ps2 steken Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Bedankt voor de reactie man. Wat kan je allemaal veranderen aan je poppetje dan op het begin van het spel ? Ik moet nog erg wennen aan de controls want eerst speelde ik het op de PSP. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.