Jump to content

Fifa 2005

Dennizzzz

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen ik heb sinds kort Fifa 2005 mar er is een bestandje van mn cd beschadigd genaamd Readme.

Hij staat in deze map: open cd 1 klik op support, klik op het mapje sv en daar staat hij in. als iemand dit bestandje heeft wil diegenu dat dan even melden want dan zou die dat eventueel over msn kunne sture.

(ik heb dat bestandje nodig om het te installeren)

Alvast Bedankt

Greetzz Dennizzzz

Geplaatst:
Hallo mensen ik heb sinds kort Fifa 2005 mar er is een bestandje van mn cd beschadigd genaamd Readme.

Hij staat in deze map: open cd 1 klik op support, klik op het mapje sv en daar staat hij in. als iemand dit bestandje heeft wil diegenu dat dan even melden want dan zou die dat eventueel over msn kunne sture.

Alvast Bedankt

Greetzz Dennizzzz

Ik heb het wel maar ik begrijp je niet helemaal? :huh:

Geplaatst: (bewerkt)
Hallo mensen ik heb sinds kort Fifa 2005 mar er is een bestandje van mn cd beschadigd genaamd  Readme.

Alvast Bedankt

Greetzz Dennizzzz

Ik heb het wel maar ik begrijp je niet helemaal? :huh:

Mijn installatie loopt vast zo rond de 49% hij kan un bestandje niet overmaku.

dat is dus het bestandje wat ik zei op cd 1 in de map support dan naar de map sv en dan staat er readme dat bestandje heb ik nodig dus als je me dat zou kunnu zende zou dat heel fijn zijn.

Bewerkt: door Dennizzzz
Geplaatst:

Heeft die fifa geen install patch of zo?

ga goed kijken bij google want ik zag een install patch voor dat spel ;)

Geplaatst:

Nee, natuurlijk wil de winkel em niet terug. Dan moet je meestal binnen 24 uur terugkomen. Anders heb je al lang de tijd gehad om em over te branden. Wel vreemd dat je binnen 24 uur een CD ook wel over kunt branden.

Email de uitgever (EA volgens mij) soms willen zij hem nog wel terughalen voor je, en vervangen met een nieuw exemplaar.

Succes. :)

Bewerkt: door Dennehy
  • 3 weken later...
Geplaatst:

ik vind fifa maar niks!!! ieder jaar weer een nieuw !! als ge da kopt zijt ge blut ieder jaar bijna het zelfde

ik vind fifa maar niks!!!  ieder jaar weer een nieuw !! als ge da kopt zijt ge blut ieder jaar bijna het zelfde

Praat eerst even duidelijk.

We zijn niet allemaal Belg :lol:

Ik geef even een reactie op wat ik denk wat jij net hebt gezegt:

Als mensen van voetbalspellen houden kopen ze die.

Dat jij niet van voetbal houd wil ook niet zeggen dat anderen daar niet van houden.

Bovendien is die Fifa elk jaar weer beter en daarom word het ook aantrekkelijker om zoiets te kopen.

Bewerkt: door tim13
Geplaatst:
ik vind fifa maar niks!!!  ieder jaar weer een nieuw !! als ge da kopt zijt ge blut ieder jaar bijna het zelfde

Praat eerst even duidelijk.

We zijn niet allemaal Belg :lol:

Ik geef even een reactie op wat ik denk wat jij net hebt gezegt:

Als mensen van voetbalspellen houden kopen ze die.

Dat jij niet van voetbal houd wil ook niet zeggen dat anderen daar niet van houden.

Bovendien is die Fifa elk jaar weer beter en daarom word het ook aantrekkelijker om zoiets te kopen.

ja sorry <_< niet aan gedacht :D maarja ik vind voetbal ook wel leuk :lol:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...