Dennizzzz Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 Hallo mensen ik heb sinds kort Fifa 2005 mar er is een bestandje van mn cd beschadigd genaamd Readme. Hij staat in deze map: open cd 1 klik op support, klik op het mapje sv en daar staat hij in. als iemand dit bestandje heeft wil diegenu dat dan even melden want dan zou die dat eventueel over msn kunne sture. (ik heb dat bestandje nodig om het te installeren) Alvast Bedankt Greetzz Dennizzzz Reageren
Tim14 Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 Hallo mensen ik heb sinds kort Fifa 2005 mar er is een bestandje van mn cd beschadigd genaamd Readme.Hij staat in deze map: open cd 1 klik op support, klik op het mapje sv en daar staat hij in. als iemand dit bestandje heeft wil diegenu dat dan even melden want dan zou die dat eventueel over msn kunne sture. (ik heb dat bestandje nodig om het te installeren) Alvast Bedankt Greetzz Dennizzzz Ik heb het wel maar ik begrijp je niet helemaal? :huh: Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 30 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2004 (bewerkt) Hallo mensen ik heb sinds kort Fifa 2005 mar er is een bestandje van mn cd beschadigd genaamd Readme.Hij staat in deze map: open cd 1 klik op support, klik op het mapje sv en daar staat hij in. als iemand dit bestandje heeft wil diegenu dat dan even melden want dan zou die dat eventueel over msn kunne sture. (ik heb dat bestandje nodig om het te installeren) Alvast Bedankt Greetzz Dennizzzz Ik heb het wel maar ik begrijp je niet helemaal? :huh: Mijn installatie loopt vast zo rond de 49% hij kan un bestandje niet overmaku. dat is dus het bestandje wat ik zei op cd 1 in de map support dan naar de map sv en dan staat er readme dat bestandje heb ik nodig dus als je me dat zou kunnu zende zou dat heel fijn zijn. Bewerkt: 30 november 2004 door Dennizzzz Reageren
Trax Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 Heb je FIFA wel legaal? Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 30 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2004 Heb je FIFA wel legaal? Jip maar de winkel wil hem nie meer terug :huh: Reageren
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 Heeft die fifa geen install patch of zo? ga goed kijken bij google want ik zag een install patch voor dat spel Reageren
Baffie Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Nee, natuurlijk wil de winkel em niet terug. Dan moet je meestal binnen 24 uur terugkomen. Anders heb je al lang de tijd gehad om em over te branden. Wel vreemd dat je binnen 24 uur een CD ook wel over kunt branden. Reageren
Dennehy Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 (bewerkt) Email de uitgever (EA volgens mij) soms willen zij hem nog wel terughalen voor je, en vervangen met een nieuw exemplaar. Succes. Bewerkt: 11 december 2004 door Dennehy Reageren
Pete-R Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Dat is niet fijn voor jou! Ik zou inderdaad mailen. 1 ding weet ik het kan heel lang duren voor je. Reageren
zupadomien Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 ik vind fifa maar niks!!! ieder jaar weer een nieuw !! als ge da kopt zijt ge blut ieder jaar bijna het zelfde Reageren
Tim14 Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) ik vind fifa maar niks!!! ieder jaar weer een nieuw !! als ge da kopt zijt ge blut ieder jaar bijna het zelfde Praat eerst even duidelijk. We zijn niet allemaal Belg :lol: Ik geef even een reactie op wat ik denk wat jij net hebt gezegt: Als mensen van voetbalspellen houden kopen ze die. Dat jij niet van voetbal houd wil ook niet zeggen dat anderen daar niet van houden. Bovendien is die Fifa elk jaar weer beter en daarom word het ook aantrekkelijker om zoiets te kopen. Bewerkt: 28 december 2004 door tim13 Reageren
Thabit Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Dus als ik het begrijp ben je het readme bestadje van Fifa 2005 nodig.. Die kan ik je wel sturen! Ik heb hem! Reageren
zupadomien Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 ik vind fifa maar niks!!! ieder jaar weer een nieuw !! als ge da kopt zijt ge blut ieder jaar bijna het zelfde Praat eerst even duidelijk. We zijn niet allemaal Belg :lol: Ik geef even een reactie op wat ik denk wat jij net hebt gezegt: Als mensen van voetbalspellen houden kopen ze die. Dat jij niet van voetbal houd wil ook niet zeggen dat anderen daar niet van houden. Bovendien is die Fifa elk jaar weer beter en daarom word het ook aantrekkelijker om zoiets te kopen. ja sorry <_< niet aan gedacht maarja ik vind voetbal ook wel leuk :lol: Reageren
ShadowOps Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 ik heb fifa 2005 legaal dus als je je msn geeft stuur ik het je wel! Reageren
Tim14 Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Ik had het hem al gestuud en het is hem niet gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.