Jump to content

Fifa 2005

Dennizzzz

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik had het hem al gestuud en het is hem niet gelukt

Omdat ie een nieuwe cd moet branden en dan doet ie het denk ik!

• 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
ik vind fifa maar niks!!!  ieder jaar weer een nieuw !! als ge da kopt zijt ge blut ieder jaar bijna het zelfde

Dat vind ik juist mooi, elk jaar een nieuwe. Ik heb FIFA 2000, 2001, 2002, 2003 en 2004 en 2005 ga ik nog kopen als ze € 5,- zijn. Echt leuk als je de hele serie hebt.

Weet iemand een (andere site naast bol.com) waar je FIFA 99 kunt bestellen?

Bewerkt: door Baffie
Geplaatst:
ik vind fifa maar niks!!!  ieder jaar weer een nieuw !! als ge da kopt zijt ge blut ieder jaar bijna het zelfde

Dat vind ik juist mooi, elk jaar een nieuwe. Ik heb FIFA 2000, 2001, 2002, 2003 en 2004 en 2005 ga ik nog kopen als ze € 5,- zijn. Echt leuk als je de hele serie hebt.

Weet iemand een (andere site naast bol.com) waar je FIFA 99 kunt bestellen?

Uhm volgens mij kun je hem niet bestellen.

Maar wel kopen bij Intertoys ofzo denk ik.

Fifa 99 is wel relax zeg. :lol:

Geplaatst:

Ik ging pas bij bol.com kijken en daar stond hij bij niet-leverbare-titels. Wat is de allereerste FIFA eigenlijk? Ik weet dat 99 en 98 er ook zijn, maar zijn ze niet nóg eerder begonnen? Hij was trouwens (niet-leverbare-FIFA99) € 3,50

Geplaatst:

De eerste Fifa was: Fifa International. :lol:

Je kon aleen maar landen zijn, en je had spelers als Arnold de Boer en Jan Koeman. :puh:

Geplaatst:

Weet je ook de COMPLETE serie. Ik weet alleen

FIFA 98 => FIFA 99 => FIFA 2000 => FIFA 2001 => FIFA 2002 => FIFA 2003 => FIFA 2004 => FIFA 2005

Ik heb op de EAsport-site wel eens iets gezien over een FIFA 97, maar zeker weten doe ik het niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...