maurice2 Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 Help! Ik wil graag air rescue doen maar als ik op een helipad aankom waar er normaalgezien een Air ambulance staat, staat er helemaal niets. Weet iemand hoe dat komt? Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 Help! Ik wil graag air rescue doen maar als ik op een helipad aankom waar er normaalgezien een Air ambulance staat, staat er helemaal niets. Weet iemand hoe dat komt? Alvast bedankt Er zijn twee plaatsen waar je de Air Ambulance kunt vinden, en die kun je op deze kaart goed zien. Dit is dus bij het Ocean View Hospital in Ocean Beach, en bij het Schuman Healthcare Center in Downtown. Als het goed is zou je ze daar dus moeten kunnen vinden. Mocht dit niet het geval zijn, kun je altijd proberen om later nog eens daar langs te komen, of tussentijds even te saven, en het dan opnieuw proberen. Ook kun je je spel een keer opnieuw opstarten. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoDyLoTioN Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 Je moet de missie From Zero to Hero hebben gedaan om air rescue te spelen. Na deze missie kun je naar het ''Vice Beach'' gedeelte van Vice City en zijn ook alle helicopters beschikbaar. PS: Zeg het me als ik het fout heb.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maurice2 Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 Oh, dat zal het zijn. Ik zit nog lang niet in het Vice Beach deel, dus daaraan ligt het. Nou bedankt voor de hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.