Jump to content

Wie heeft all gold bij die driving school?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vroeg me af hoeveel mensen all gold bij the Driving school hadden. Reageer!

Ikzelf vond de driving school de moeilijkste van de 4 scholen om all gold te halen maar het is toch gelukt :bier:

P.S. ik weet niet of deze topic al bestaat maar ik vind die zoekfunctie vaag...

>>> Door NandroDavids: Dubbelpost samengevoegd...gebruik in het vervolg a.u.b. de Bewerk-knop<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Heb op dit moment overal gold behalve bij dat ene dat je met zo'n taxi zo'n soort beweging moet maken, daar kom ik maar niet langs zilver ^_^

Edit: ... ok, toegegeven, bij die laatste City Slicking ofzo heb ik wel cheats gebruikt (minder verkeer, betere grip, maak je auto heel, dat soort gedoe :$)

Bewerkt: door Blue Yoshi 97
Geplaatst:

bedoel je dat je zo achteruit moet gaan?

ik vond die ene het moeilijkste waarbij je precies goed tussen 2 banshees moet parkeren. Dat kostte me wel ff wat tijd!

Geplaatst:

Ik heb geen gold op alles, wel op sommige gold en al de rest silver.

Maar ik vind de driving school ook de moeilijkste.

Geplaatst:

Ik weet mijn skillzz niet by Driving school maar, bij flight school kan ik maar geen gold halen bij die heli dat je die voertuigen moet neerschieten en landen( vooral het landen wil niet echt lukken)

Geplaatst:

Ik ! :)

Het is moeilijk en ik heb er ook lang over moetten doen. Als het niet lukt , stop dan ;) Je moet het doen waneer je rustig bent en niet waneer je gefreakt bent :) Oefenen is de boodschap :)

Greetzz..,

Aeroplane :)

Geplaatst:

Ik heb alleen Gold bij de Bike School, bij de driving school kan ik die burn and lap niet halen

Geplaatst:

Ik all gold op 2 na die van de Driving school dat je door de stad moet racen en van de Flying school dat je met de hunter die 3 trucks en 2 rondrijdende jeeps moet beschieten

Geplaatst:

Bij de rij/vlieg/vaarschool heb ik alles goud.

Behalve bij bikeschool omdat ik liever een FCR-900 heb dan een NRG-500.

Burn and lap was bij mij het probleem. Maar naar een aantal keer oefenen kreeg ik er goud voor.

:tu::tu:

Geplaatst:
Bij de rij/vlieg/vaarschool heb ik alles goud.

Behalve bij bikeschool omdat ik liever een FCR-900 heb dan een NRG-500.

Burn and lap was bij mij het probleem. Maar naar een aantal keer oefenen kreeg ik er goud voor.

:tu::tu:

Als je all gold bij bike school haalt dan verschijnen er ombeurten een FCR-900 en een NGR-500 en een andere bike waar ik nu ff niet op kan komen dus dat maakt in principe niet uit hoor

Geplaatst: (bewerkt)

Nu ben ik overnieuw begonnen, heb niets goud, zelfs niet brons :puh:

Nu heb ik goud op de driving school, dankzij herrieM

Bewerkt: door michaelfivez

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...