Jump to content

Wie heeft all gold bij die driving school?

Recommended Posts

Geplaatst:
bedoel je dat je zo achteruit moet gaan?

ik vond die ene het moeilijkste waarbij je precies goed tussen 2 banshees moet parkeren. Dat kostte me wel ff wat tijd!

die vind ik nog steeds moeilijk hoe doe je die nu eigenlijk ?

verder heb ik alles :klap:

Geplaatst:

Ik had eerst bij de auto school alles goud, maar had geen zin meer dus was vergeten te saven :duh:

En ben nou overnieuw begonnen :D en nog niet toe aan de scholen :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
bedoel je dat je zo achteruit moet gaan?

ik vond die ene het moeilijkste waarbij je precies goed tussen 2 banshees moet parkeren. Dat kostte me wel ff wat tijd!

die vind ik nog steeds moeilijk hoe doe je die nu eigenlijk ?

verder heb ik alles :klap:

Je moet gwoon oefenen met je taxi en uitvogelen bij welk pionnetje je moet draaien. Als je het draaien onder de knie hebt kan je je concentreren op het goed parkeren. en dan krijg je de Hotknife! (trouwens als het echt niet lukt en je wilt wel die Hotknife , ik heb 'm ook eens gezien bij Viligante Mission :dans: )

Sorry foutje ik dacht dat je dat Taxi level bedoelt Ik probeerde gwoon HEEEEEL vaak en na de eindeloze irritatie van steeds 97% goed lukt 't om een gegeven moment toch. nog een Tip trouwens een beetje van de zijkant erheen rijden en als het bijna lukt de hele tijd precies hetzelfde doen tot het lukt

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...