NIELS_ Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Hoi, ik vroeg me af hoe ik aan de wayfarer kan komen, omdat die geen vaste spawnplek heeft. mvg, Niels_ Reageren
NandroDavids Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Hoi, ik vroeg me af hoe ik aan de wayfarer kan komen, omdat die geen vaste spawnplek heeft.De Wayfarer is een motor om mooi mee te toeren door het platteland en daar kom ik deze motor dan ook regelmatig tegen. Dan heb ik het dus over het gebied tussen alle dorpjes tussen Los Santos en San Fierro. Ik zou je aanraden om daar te gaan zoeken, want daar zie ik de Wayfarer het meeste rijden.Een beetje geluk moet je natuurlijk ook hebben, maar ik denk dat het wel gaat lukken. Veel succes in ieder geval. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Hoi, ik vroeg me af hoe ik aan de wayfarer kan komen, omdat die geen vaste spawnplek heeft.mvg, Niels_ Dat kan hoor, die motor rijdt erg vaak door de badlands of desert. Daarnaast zie ik hem hem vaak op de snelweg. Niet elk voertuig heeft een vaste spawnplek, dan weet je dat voor de volgende keer als je weer zoekt. Overigens spawnt hij ook vaak op een parkeerkplaats vlak bij Verdant Meadows. Daarvan heb ik even een kaartje gemaakt: Reageren
NIELS_ Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2007 (bewerkt) Oké ik zal eens kijken, dank je in ieder geval. Niet elk voertuig heeft een vaste spawnplek, dan weet je dat voor de volgende keer als je weer zoekt. Dat wist ik trouwens al. Bewerkt: 7 april 2007 door NIELS_ Reageren
JeGe Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Heeeft niet echt met deze motor te maken maarjah. als je een motor hebt en je zit erop moet je de jetpack cheat doen. dan staat hij net niet op de grond met de motor tussen zijn benen. en je gaat veel sneller waar het natuurlijk om gaat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.