Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Na een crash heb ik geprobeerd om SA weer te installeren, dat is gelukt maar het opstarten niet.

De DVD start op en even later stopt ie ermee en het spel wordt niet opgestart.

Bewerkt: door Ar
Geplaatst:

Je pc is dus gecrashd, of je spel?

Krijg je een bepaald foutbericht of iets dergelijks?

Geplaatst:

Mijn PC en ik krijg geen foutmelding

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn PC en ik krijg geen foutmelding

Als je PC gecrashd is, en het spel deed het voorheen nog wel, lijkt het mij wel duidenlijk dat het aan je PC zelf ligt. Probeer eens wat andere spellen te spelen, en doen deze het ook niet. Ga dan eens langs bij een computter(speciaal)zaak.

Wat je trouwens ook kunt doen is je computter laten defragmenteren. Dit zorgd ervoor dat alle bestandjes weer bij elkaar worden aangesloten. Als San Andreas bijvoorbeeld een bestandje mist, word deze gezocht en weer aan elkaar gesloten.

Je defragmenteert je pc door naar "Deze Computter" te gaan -> met je rechtermuisknop op Station (C:) klikken, en vervolgens op eigenschappen. Dan ga je naar het tabblad extra, en klik je op Nu Controleren. Je harde schijf zal nu helemaal worden gecontrolleerd op foute bestanden endergelijke. Je zult hiervoor je pc ff moeten restarten.

Als deze klaar is ga je weer naar eigenschappen van Station (C:) en klik je nu op "Nu Defragmenteren".

Veel succes,

Mvg,

Pennywise

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:

Angezien het je pc is die crasht, kan je misschien eens het volgende proberen

• DirectX herinstalleren
  • Drivers herinstalleren/updaten

Geplaatst:
Na een crash heb ik geprobeerd om SA weer te installeren, dat is gelukt maar het opstarten niet.

De DVD start op en even later stopt ie ermee en het spel wordt niet opgestart.

Heb je dat altijd? Ik heb deze problemen ook soms, dan hoor ik het geluid van de DVD-rom en het icoontje wordt een draaiende schijf, maar dan kapt-ie er gewoon mee.

De oplossing: haal je DVD uit de PC, maak hem schoon met een drupje water, en een héél zacht doekje (bv. een brillendoekje). Steek hem dan terug in je PC en probeer San Andreas opnieuw op te starten

Deze methode helpt ook als je een foutmelding Can't find original disc krijgt.

Geplaatst:

bij mij doet gta sa het ook niet :N

alles gaat goed maar als ik het wil starten komt er iets van demoshield ofzoiets,dan gaat dat weg en gebeurt er niets

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...