michaelfivez Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Wat is gambling skill? En hoe train je het? Ik wil gaan gokken maar ik kan alleen gokken aan de 100 coins max table en niet ana de 100 duizend tafel. En ook vraag ik me af wat luck is bij player staat er bij mij luck 80 wat is dit? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Wat is gambling skill? En hoe train je het? Ik wil gaan gokken maar ik kan alleen gokken aan de 100 coins max table en niet ana de 100 duizend tafel. En ook vraag ik me af wat luck is bij player staat er bij mij luck 80 wat is dit? 'Gambling skill' kan je vergelijken met bijvoorbeeld 'driving skill.' Hoe vaker je het doet, hoe beter je skills, dus vaardigheden, worden. Je krijgt 'Gambling skill' door gewoon normaal te beginnen met gokken. Zoek bijvoorbeeld een tafel waar je iets van $100 kan inzetten. Als je daar een paar keer wint, en je hebt veel potjes gedaan gaat je skill vanzelf omhoog. Het is een kwestie van tijd. Gokken gokken en nog eens gokken. Overigens kun je ook de 'horseshoes' gaan opzoeken, deze geven je meer geluk bij het gokken! ‘Luck’ zal dan wel iets te maken hebben met je geluksfactor, hoe meer geluk je hebt, hoe meer je verdiend. Overigens gok ik nooit, dus dat laatste zeg ik niet met zekerheid. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Wat is gambling skill? En hoe train je het? Ik wil gaan gokken maar ik kan alleen gokken aan de 100 coins max table en niet ana de 100 duizend tafel. En ook vraag ik me af wat luck is bij player staat er bij mij luck 80 wat is dit? 'Gambling skill' kan je vergelijken met bijvoorbeeld 'driving skill.' Hoe vaker je het doet, hoe beter je skills, dus vaardigheden, worden. Je krijgt 'Gambling skill' door gewoon normaal te beginnen met gokken. Zoek bijvoorbeeld een tafel waar je iets van $100 kan inzetten. Als je daar een paar keer wint, en je hebt veel potjes gedaan gaat je skill vanzelf omhoog. Het is een kwestie van tijd. Gokken gokken en nog eens gokken. Overigens kun je ook de 'horseshoes' gaan opzoeken, deze geven je meer geluk bij het gokken! ‘Luck’ zal dan wel iets te maken hebben met je geluksfactor, hoe meer geluk je hebt, hoe meer je verdiend. Overigens gok ik nooit, dus dat laatste zeg ik niet met zekerheid. Maar als je dan verliest, zakt je gambling skill dan (ik heb er geen probleem mee om geld te verliezen, wel om mijn gambling skill te zien dalen ) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Wat is gambling skill? En hoe train je het? Ik wil gaan gokken maar ik kan alleen gokken aan de 100 coins max table en niet ana de 100 duizend tafel. En ook vraag ik me af wat luck is bij player staat er bij mij luck 80 wat is dit? 'Gambling skill' kan je vergelijken met bijvoorbeeld 'driving skill.' Hoe vaker je het doet, hoe beter je skills, dus vaardigheden, worden. Je krijgt 'Gambling skill' door gewoon normaal te beginnen met gokken. Zoek bijvoorbeeld een tafel waar je iets van $100 kan inzetten. Als je daar een paar keer wint, en je hebt veel potjes gedaan gaat je skill vanzelf omhoog. Het is een kwestie van tijd. Gokken gokken en nog eens gokken. Overigens kun je ook de 'horseshoes' gaan opzoeken, deze geven je meer geluk bij het gokken! ‘Luck’ zal dan wel iets te maken hebben met je geluksfactor, hoe meer geluk je hebt, hoe meer je verdiend. Overigens gok ik nooit, dus dat laatste zeg ik niet met zekerheid. Maar als je dan verliest, zakt je gambling skill dan (ik heb er geen probleem mee om geld te verliezen, wel om mijn gambling skill te zien dalen ) Volgens mij blijft je skill gewoon zo hoor. Als je een paar keer met je auto over de kop knalt gaat er bijvoorbeeld ook geen 'driving skill' af. Je skill zijn je vaardigheden, dus hoe goed je ergens in bent. Op zich zou het wel logisch zijn als je 'skills' zouden dalen alleen heb je ook altijd een geluksfactor nodig bij gokken. De ene keer win je wel, de andere keer niet, dus dan zou je 'gambling skill' steeds op en neer gaan. Ik denk, maar weet haast wel zeker dat die skills gewoon blijven staan. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Wat is gambling skill? En hoe train je het? Ik wil gaan gokken maar ik kan alleen gokken aan de 100 coins max table en niet ana de 100 duizend tafel. En ook vraag ik me af wat luck is bij player staat er bij mij luck 80 wat is dit? 'Gambling skill' kan je vergelijken met bijvoorbeeld 'driving skill.' Hoe vaker je het doet, hoe beter je skills, dus vaardigheden, worden. Je krijgt 'Gambling skill' door gewoon normaal te beginnen met gokken. Zoek bijvoorbeeld een tafel waar je iets van $100 kan inzetten. Als je daar een paar keer wint, en je hebt veel potjes gedaan gaat je skill vanzelf omhoog. Het is een kwestie van tijd. Gokken gokken en nog eens gokken. Overigens kun je ook de 'horseshoes' gaan opzoeken, deze geven je meer geluk bij het gokken! ‘Luck’ zal dan wel iets te maken hebben met je geluksfactor, hoe meer geluk je hebt, hoe meer je verdiend. Overigens gok ik nooit, dus dat laatste zeg ik niet met zekerheid. Maar als je dan verliest, zakt je gambling skill dan (ik heb er geen probleem mee om geld te verliezen, wel om mijn gambling skill te zien dalen ) Volgens mij blijft je skill gewoon zo hoor. Als je een paar keer met je auto over de kop knalt gaat er bijvoorbeeld ook geen 'driving skill' af. Je skill zijn je vaardigheden, dus hoe goed je ergens in bent. Op zich zou het wel logisch zijn als je 'skills' zouden dalen alleen heb je ook altijd een geluksfactor nodig bij gokken. De ene keer win je wel, de andere keer niet, dus dan zou je 'gambling skill' steeds op en neer gaan. Ik denk, maar weet haast wel zeker dat die skills gewoon blijven staan. Oke, ik heb eigenlijk nog een vraag . Bij player staat er ook een pilot status (bij mij ace), wat is dit? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Het woord zegt het eigenlijk al, hoe goed ben je als piloot. Net zo als bij de 'criminal rating' heb je ook een soort van 'rating' voor het vliegwerk. Hoe beter en langer je vliegt, hoe hoger je rang wordt. Dat is dus te vergelijken met die 'criminal rating' hoe meer onheil je veroorzaakt hoe hoger je 'rating' wordt. Als je bijvoorbeeld de vliegschool goed afrond zal je 'pilot status' ook omhoog gaan, en natuurlijk ook als je vaak vliegt. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2007 (bewerkt) Het woord zegt het eigenlijk al, hoe goed ben je als piloot. Net zo als bij de 'criminal rating' heb je ook een soort van 'rating' voor het vliegwerk. Hoe beter en langer je vliegt, hoe hoger je rang wordt. Dat is dus te vergelijken met die 'criminal rating' hoe meer onheil je veroorzaakt hoe hoger je 'rating' wordt. Als je bijvoorbeeld de vliegschool goed afrond zal je 'pilot status' ook omhoog gaan, en natuurlijk ook als je vaak vliegt. Oke bedankt voor het antwoorden van mijn (lastige) vragen. Ik heb net ondekt dat je door hoefijzers te verzamelen je luck (nu 280, 15 hoefijzers gevonden). En je gambling laat stijgen. Dit hoeft dus niet alleen door te gooken. PS: bedankt voor de tip om hoefijzers te zoeken EDIT: je luck stijgt 20 per hoefijzer Bewerkt: 7 april 2007 door michaelfivez Reageren
Maxis Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 BTW Je Gambling skilzz kunnen echt niet oplaag Reageren
michaelfivez Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2007 BTW Je Gambling skilzz kunnen echt niet oplaag We stijgen zelfs als je verliest heb ik gemerkt (ik had ze in 5 spelletjes, waarbij ik 500.000 verloor helemaal vol gekregen) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.