Jump to content

100e Missie

Recommended Posts

Geplaatst:

ik snap er niks van ik ben bij de 100e missie en ik weet nie waar ik heen moet of wat ik moet doen hij zegt ook iets met Station nou niks lukt :( de Lantaarnpallen flikkeren huizen branden en mensen lopen met tv weg

HELP ME NOU WIE WEET ER WAT VAN!

alvast bedankt

Geplaatst:

Volgens mij ben je bij de missie dat je cesar moet helpen. Dan moet je twee leden van je eigen gang recruten (of zo iets) en daarna moet je samen met cesar naar het station rijden en hem helpen zijn buurt terug te krijgen.

Je kunt ze recruten (of zo iets) door op R1 te drukken en pijltje omhoog.

Ik hoor het wel

Geplaatst:

Nu heb je missies van Sweet.

Volgens mij kan je nu gewoon naar Sweet gaan en er missies doen.

(ik vind het eigenlijk wel vet als die stad gek is :D )

Geplaatst:
ik snap er niks van ik ben bij de 100e missie en ik weet nie waar ik heen moet of wat ik moet doen hij zegt ook iets met Station nou niks lukt :( de Lantaarnpallen flikkeren huizen branden en mensen lopen met tv weg

alvast bedankt

Niet voor iededereen is de 100e missie dezeflde.. In het vervogl is het een stuk makkelijk als je de missie naam erbij zet.

Ik neem aan dat je de perikelen na Riot bedoeld. Daarna heb jij waarschijnlijk nog een missie gedaan (uit m'n hoofd weet ik de naam niet). Je moet dan iig. 35% van d gebieden veroeveren voordat je verder kunt.

Geplaatst:

alvast bedankt

Ik snap er nog steeds nik van ik zie bij dat station wel die van die mannetjes (gangs) staan alleen daar kan ik ook nie op schieten en ik snap er ook niks meer van Help me nou met die rottige Missie 100 e

Geplaatst:

als het goed is zijn dat vagos die moet je doodsgieten maar de blauwe niet want die helpen je en de groene natuurlijk ook niet

Geplaatst:
ik snap er niks van ik ben bij de 100e missie en ik weet nie waar ik heen moet of wat ik moet doen hij zegt ook iets met Station nou niks lukt :(  de Lantaarnpallen flikkeren huizen branden en mensen lopen met tv weg

alvast bedankt

Ik snap er nog steeds nik van ik zie bij dat station wel die van die mannetjes (gangs) staan alleen daar kan ik ook nie op schieten en ik snap er ook niks meer van Help me nou met die rottige Missie 100 e

Ik neem aan dat je de missie Los Desperdos bedoeld. (je wilt hulp, maar de naam geven is te veel moeite...)

Je moet met 2 of 3 gangmembers (selecteer een gangmember met R1 en dan pijltje omhoog om hem in je gang te krijgen) naar Ceasr gaan bij het station. Vanaf daar moet je anderen doodschieten en Cesar laten leven. That's all.

Geplaatst:

Ik schrok me de tering toen ik dat zag want ik gebruik geen cheats en ben dus heel spel bezig zonder cheats en ik d8 dat ik toch per ongeluk een cheat had gedaan maar later toen ik alle missie tot en met end of the line gedaan had was alles weer normaal, ik mis het wel een beetje :lol: maar ja je vind mij het meest in san fierro en ik kom alleen in los santos om gangs weg te ruimen die mij gebieden willen veroveren.

En over het missie, je moet dus zo als iedereen het zegt gang groepje vormen et Moet helemaal niet want ik heb het in me eentje gedaan met cesar ( het is zo dat er veel gasten je gaan aanvallen en die jou gang members zijn alleen voor hulp, grove street gasjes kunnen voor geen meter mikken dus maakt niet veel uit je krijgt hulp van andere daar ) ik heb die van mij dood gemaakt met ontplofte auto en had geen zin om nieuwe te zoeken dus ging daar heen, je moet een stuk gebied met cesar en 3 of 4 andere weet niet meer-veroveren het duurt best lang je moet veel lopen en zo je leven gaat ook vet snel op en armor, je moet daar veel schieten en van alle kanten komen allemaal gasten je moet door stegen heen waar ze uit garages komen en van alle kanten dus minutie heb je wel nodig je moet ook onder tussen cesar dekken.

Geplaatst:

wat ik fout deed en mischien doen jullie (die er niet uitkomen) dat ook:

als je sweet huis uitloopt recruteer je dus die 2 homies maar zorg dat cesar

ook met je mee gaat de auto in .

dan krijg je , als je bij het station bent dat rode rondje te zien.

en als je dat niet ziet dan sta je aan de vekeerde kant van het station dan moet je het spoor nog eve over

Geplaatst: (bewerkt)
Ik schrok me de tering toen ik dat zag want ik gebruik geen cheats en ben dus heel spel bezig zonder cheats

wil je liever niet schelden op dit forum.

Hieraan kunnen mensen zich ergeren <_<

en het staat ook duidelijk in de regels dat er niet mag gescholden worden op het forum

Bewerkt: door san_andreas_boy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...