$NeoSyp$ Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 hey ik probeer nu dus sa te doen op deze slome laptop maar nu heb ik hem gelukkig geinstalleerd, en nu wil ik hem spelen dat gaat ook hoor. maar het probleem is de resolutie. normaal gesproken in sa als je de reso hoger zet wordt het beeld minder pixelachtig. maar nu. deze laptop neemt het iets te letterlijk die reso. als ik hem namelijk op een lage zet, wordt mijn beeld gewoon kleiner! gebruikt ie ook echt maar 800x600 pixels! iemand enig idee hoe ik dit oplos? oh ja dit heb ik ook bij sommige andere dingen, zoals andere gta's Reageren
ikt Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Kun je niet ergens instellen dat de ''auto image adjust'' of iets in die richting uitgaat? Want als ik steeds resolutie verander op mijn computer, dan verschijnt er dat en is het beeld uit het scherm... Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Kun je niet ergens instellen dat de ''auto image adjust'' of iets in die richting uitgaat? Want als ik steeds resolutie verander op mijn computer, dan verschijnt er dat en is het beeld uit het scherm... Kun je me misschien zeggen waar dat staat? Ik heb gezocht maar heb niets kunnen vinden. Reageren
ikt Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Ik weet niet hoe het bij laptops is, maar onder het scherm zitten knuppen. Druk erop en verander daarin de instellingen, niet in Windows. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Ik weet niet hoe het bij laptops is, maar onder het scherm zitten knuppen. Druk erop en verander daarin de instellingen, niet in Windows. Tja bij mijn eigen beeldscherm (die nu kaduuk is) zitten knoppen. Maar bij een laptop niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.