Jump to content

afmetingen

Recommended Posts

Geplaatst:

hey ik probeer nu dus sa te doen op deze slome laptop

maar nu heb ik hem gelukkig geinstalleerd, en nu wil ik hem spelen

dat gaat ook hoor. maar het probleem is de resolutie. normaal gesproken in sa als je de reso hoger zet wordt het beeld minder pixelachtig. maar nu. deze laptop neemt het iets te letterlijk die reso. als ik hem namelijk op een lage zet, wordt mijn beeld gewoon kleiner! gebruikt ie ook echt maar 800x600 pixels! iemand enig idee hoe ik dit oplos? oh ja dit heb ik ook bij sommige andere dingen, zoals andere gta's

Geplaatst:

Kun je niet ergens instellen dat de ''auto image adjust'' of iets in die richting uitgaat? Want als ik steeds resolutie verander op mijn computer, dan verschijnt er dat en is het beeld uit het scherm...

Geplaatst:
Kun je niet ergens instellen dat de ''auto image adjust'' of iets in die richting uitgaat? Want als ik steeds resolutie verander op mijn computer, dan verschijnt er dat en is het beeld uit het scherm...

Kun je me misschien zeggen waar dat staat? Ik heb gezocht maar heb niets kunnen vinden.

Geplaatst:

Ik weet niet hoe het bij laptops is, maar onder het scherm zitten knuppen. Druk erop en verander daarin de instellingen, niet in Windows.

Geplaatst:
Ik weet niet hoe het bij laptops is, maar onder het scherm zitten knuppen. Druk erop en verander daarin de instellingen, niet in Windows.

Tja bij mijn eigen beeldscherm (die nu kaduuk is) zitten knoppen. Maar bij een laptop niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...