Jump to content

Foto's maken hoe?????????:S

Recommended Posts

Geplaatst:

vraagje hoe maak je foto's in San fierro?? want je moet 50 foto's maken alleen ik weet niet hoe je weet wanneer je een foto moet maken?? :blink: graag antwoord hoe het eriut ziet!! :unsure:

Geplaatst:
oh ik ben allang in san fiero en heb nog geen 1 foto gemaakt :puh:

dat kan wel kloppen want die foto's zijn heel moeilijk te vinden.

ze zijn een beetje verstopt.

Geplaatst:

ze zijn niet verstopt hoor , Horseshoes zijn veel moeilijker , alleen is het probleem je kunt deze Photosnaps alleen zien door een fototoestel daarmee richten dus zeg maar

dan zie je als je op de juiste plaats bent een ballonetje met een foto toestel erin daar moet je een foto van maken

Geplaatst:
ze zijn niet verstopt hoor , Horseshoes zijn veel moeilijker , alleen is het probleem je kunt deze Photosnaps alleen zien door een fototoestel daarmee richten dus zeg maar

dan zie je als je op de juiste plaats bent een ballonetje met een foto toestel erin daar moet je een foto van maken

sommige zijn echt wel verstopt

ik heb er een paar bij gehad waar ik heel lang voor moest zoeken. (ik gebruik een map)

en dan nog kon ik ze niet vinden.

Dus ik maak gewoon een foto van iets en toen had ik toch blijkbaar een Snapshot terwijl ik hem helemaal niet zag

Geplaatst: (bewerkt)

op deze site staat ook foto's van alles wat je moet zoeken.

www.gtagames.nl*

Recht moet je op maps drukken.

PS: mag je nu eigenlijk L.I.N.K.S plaatsen??

Ik wist het niet zeker , maar ik heb het toch maar gedaan

EDIT:

* Link aangepast naar gtagames.nl

Een directe link naar een plaatje is toegestaan, een link naar een andere (GTA) site niet.

Bewerkt: door BrokenTable

Klik Hier als je de kaart wilt voor alle plekken waar je een foto van moet nemen :)

of je kijkt gewoon hieronder

snapshots.jpg

Bewerkt: door pinguin

Het zijn witte ronde bollen als je met je foto toestel op richt word het blauw icoon met een foto of video kamera-wat het is?-heb nooit echt goed gezien.

Kwam net achter toen zag ik een wit ding in de lucht aan over kant waar Zero winkeltje met die voetbal velden en zo dus ging daar heen om te kijken of er wapen was heb ook gevonden trouwens maar liep verder en ik d8 zo wat voor foto's moet je hier nou maken en zag op eens rond ding in de lucht ik dacht een ufo tering daar moet een foto van worden gemaakt en pakte snel me foto toestel en wou foto maken en wat bleek nou het witte bol werd op eens een rond blauw ding met iets er op en me gedachte ging snel van plaats wapens zoeken die witte dingen, en zocht vet lang naar een kaart, ik heb inmiddels 3 van die dingen gevonden zelf maar heb geen zin dus wou een kaart en keek op deze site welke zeg ik niet en kon geen kaart vinden en ging hier heen en wat bleek nou slimme ' pinguin ' heeft een kaart en thnx daar voor he hoef ik niet meer naar te zoeken ;)

Woow met foto's en al hoe heb je dat gevlikt jong :blink: kaart, kamera, foto ga snel alles zoeken je krijgt allemaal wapens ergens als je ze allemaal hebt :D

En wat ik nog denk dat het alleen in de n8 kan want ik zie nu dat veel van die dingen heb ik over dag nooit kunnen zien toen ik op die plekken was.

Bewerkt: door neophyte13-2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...