ACID Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 (bewerkt) eey, ik heb een Sega MegaDrive, maar hoe sluit ik hem aan op m'n tv ? Bewerkt: 8 april 2007 door ACID Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Is het een Mega rive of een Mastersystem? Bij een Megadrive gaat een kabeltje in de antennepoort achter in de tv, en eentje met adapter in het stopcontact. Als het een Mastersystem is zal het kabeltje waarschijnlijk niet passen omdat deze al bezet is door de tvkabel. deze kun je eruit halen, of je koopt een rf Switch. Zoek anders nog even of je nog een splitter hebt, deze zaten er namenlijk vroeger altijd bij. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 eey,ik heb een Sega MegaDrive, maar hoe sluit ik hem aan op m'n tv ? waar kan je dat kopen en hoeveel???? Reageren
Jowx Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Verplaatst naar het 'Consoles & Beurzen Forum'. Reageren
ACID Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Ik hem dus een MegaDrive ik hem er een Rf switch bij dan doe ik dat in m'n tv dan zoek ik het goeie kanaal op, maar dat knaal is dan helemaal zwart, en ik hoor dan gebrom uit m'n tv komen hoe kan dit ? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Als het goed is heeft de Rf switch er ook een schuifknopje op? Als het goed is zou je hem namenlijk om kunnen zetten naar TV of Game. Ook kun je ff naar een andere frequentie schakelen, wat vaak ook nog wel eens nuttig effect oplevert. Reageren
ACID Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Als het goed is heeft de Rf switch er ook een schuifknopje op? Als het goed is zou je hem namenlijk om kunnen zetten naar TV of Game. Ook kun je ff naar een andere frequentie schakelen, wat vaak ook nog wel eens nuttig effect oplevert. ik kan switchen tussen Rf en Antenne en hoe bedoel je frequentie ? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Gewoon naar een andere zender of video post voorbeeld AV,AV2...etc. Btw kan het zijn dat de Sega Megadrive 16 bit niet meer gaat op de nieuwe tv's? (Let wel je moet je distributie kabel ook op die shuifknop steken!) IB Reageren
ACID Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Gewoon naar een andere zender of video post voorbeeld AV,AV2...etc.Btw kan het zijn dat de Sega Megadrive 16 bit niet meer gaat op de nieuwe tv's? (Let wel je moet je distributie kabel ook op die shuifknop steken!) IB dit zou best wel eens kunnen want ik heb een breedbeeld tv van ongeveer 1 jaar oud kan het hierdoor komen want ik krijg dan zwart beeld en een brommend geluid Reageren
ACID Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2007 komt het erdoor dat m'n tv te nieuw is ? Reageren
Think Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Volgens mij is dat het probleem, ik heb ook nog SMD gehad, en volgens mij is hij te oud voor de nieuwe tv's. De megadrive is uitgebracht in '90 dus...tja gewoon in je kast zetten zoals bij mij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.