Gino99 Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2007 Hey.Ik heb laatst de missie Check Out at The Check in gehaald,maar ik krijg geen missie Loose Ends.Kan iemand helpen? MVG:Gino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2007 Hey Gino, Als ik me niet vergis moest je eerst de missie "Shakedown" doen voordat Loose Ends beschikbaar is. Klik hier voor het gehele missieoverzicht Succes, Mvg, Pennywise Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 april 2007 (bewerkt) Ik heb elke missie gedaan tot Copland.En die telefoon misssies natuurlijk,maar nog steeds geen Loose Ends\ EDIT:Thanks.Ik hewb hem al gevonden.Ik moest eerst The Shoottest doen Bewerkt: 8 april 2007 door gino99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.