Jump to content

Nieuwe Beelden aangekondigd


Sjoeter

Recommended Posts

post-66529-1176024404_thumb.jpg

bron: gta4.net

Yesterday, one of the users at our forums informed us that the upcoming issue of Official PlayStation Magazine (OPM) will have a massive feature on GTA IV, which will go on sale in the United Kingdom on May 2nd.

We contacted OPM's editor Tim Clark to clarify that this is not simply a feature on last week's trailer, and he confirmed that we can expect to see brand new exclusive GTA 4 screenshots and info, so if you are able to find this magazine in your area, be sure to pick it up. Stay tuned as GTA4.net will provide a summary of the preview and a roundup of all the new details as soon as we get our hands on it.

even in het kort vertaald: vanaf 2 mei ligt in de winkels in UK de officele Playstation Magazine met een gigantisch item over GTA IV, en niet een analyse van de trailer maar nieuwe feiten en screenshots!

ik ga zeker zoeken naar de scans van die dit magazine en als iemand ze tegen komt POSTEN!

Link to comment
Delen op andere websites

Warom staat er alleen ps3 ?

Nogal vreemd !

Umhz tis het Official Playstation magazine? denk je dat ze ook de Xbox 360 verzie gaan reviewen? don't think so :bonk:

Nee !

Maar ik had er niet aan gedacht dat dit een officiele ps blad is :$

Link to comment
Delen op andere websites

Dankje dat je deze goede nieuws even met ons wilde delen en top dat je ook aan mee werkt, en ik weet wel zeker dat GTA IV een succes wordt.

Is er al iets bekend over 2de Trailer?

Link to comment
Delen op andere websites

Warom staat er alleen ps3 ?

Nogal vreemd !

Umhz tis het Official Playstation magazine? denk je dat ze ook de Xbox 360 verzie gaan reviewen? don't think so :bonk:

Nee !

Maar ik had er niet aan gedacht dat dit een officiele ps blad is :$

er word mee bedoeld dat zij de eerste zijn en de enige op dit moment die de eerste beelden hebben omdat zij de "officiele" zijn :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat uw titel fout is ; Daar staat 3 mei

En op het magazine staat 2 mei ;)

Grtz

yes ik had het al gezien maar ik ken niet vinden waar ik dat kan veranderen :bonk::bonk::bonk:

>>> Door Dutchy3010: Ik heb hem voor je veranderd...:)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

in nl heb j toch ook het officiele ps3 blad ik heb hem hier liggen?

Ja er is idd een officieel playstation blad in Nederland.

Ik had eerst een abonoment, maar ik zal zorgen dat ik deze dan meteen heb :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

in nl heb j toch ook het officiele ps3 blad ik heb hem hier liggen?

Ja er is idd een officieel playstation blad in Nederland.

Ik had eerst een abonoment, maar ik zal zorgen dat ik deze dan meteen heb :eten:

is de nederlandse variant het zelfde als de UK verzie? dat geloof ik niet :cya: ik denk dat we nog wel even geduld moeten hebben voordat in nederland exclusiefe beelden in de bladen staan. maar ik kan het altijd fout hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...