Dynamic Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Hoi Mensen, Ik heb een heel vervelend probleem waarbij ik steeds van Outlook een Runtime error krijg. Doordat ik dat krijg onderbreekt het steeds mijn spellen. dus gaat hij ineen keer terug naar windows. Ik vind dit zwaar irritant maar.. hoe haal ik die errors weg? Screen Reageren
Preddy Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ik kom niet verder dan: RUNTIME ERROR 75: "Run-time error 75: path/file access error." This error occurs when a program is installed on a network and the user does not have rights to the program directory. For the program to work properly on a network, users must be given rights by the network administrator. Lijkt dus een map of iets dergelijks te missen in je installatie of die kan niet bereikt worden. Misschien dat het helpt om het opnieuw te installeren. Op deze pagina wordt ook nog gesuggereerd dat het om een virus/spyware kan gaan, misschien dat even daarop scannen kan helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.