Jump to content

IPB 2.2.2 skin

Recommended Posts

Geplaatst:

Nice! Leuke kleuren combo! Vind enkel de banner niet mooi! Voor de rest: Prima(kan ik een werkende versie zien?(dus met knoppen)) 8/10

Rivel

Geplaatst:

Een directe link kan ik geven, maar dan word het als reclame gezien, en daar hou ik mij liever niet mee bezig. :clown:

Geplaatst: (bewerkt)

Zeer mooi! Ik kan zelf niet designen (ik heb het talent gewoon niet). Maar dit is wel zeer mooi. 8.5/10 en dat is veel bij mij. :puh:

Minpunten:

• Lege header, alleen de linkerkant is een beetje gevuld.
  • Top menu, de linkjes zijn niet gescheiden ik denk dat het mooier is als je er zo'n streepje tussenzet ik zie het op andere plaatsen in je layout wel dus dat moet niet echt een probleem kunnen zijn voor jou.
  • Uitklap / inklap knopjes, deze zouden beter netzoals de category titel iets hoger staan ("padding-top: 0px;" zou misschien helpen?) en voor de knopjes ook nog "float: right; padding-right: Xpx".
  • Achtergrond is wat leegjes, misschien kan je vanboven schuine strepen zetten die naar de onderkant weg gaan dat lijkt me hier wel bij passen.
  • Copyright, daar zou je beter een andere class voor je hyperlink gebruiken want die copyright is nogal donker.

Pluspunten:

• Zeer mooi ontwerp en mooie uitwerking!
  • Goede kleuren. De kleuren vullen elkaar aan en geven een licht uiterlijk en toch zitten er ook donkere kleuren in.

:tu::tu:

Bewerkt: door Argon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...